لحظه تکان دهنده‌ای در انتظار هواداران آرسنال است. یک گروه سرمایه گذاری اماراتی و قطری در نظر دارد "توپچی‎ها" را به "دیو بزرگ" فوتبال اروپا تبدیل کند.

به گزارش مهر، با رخ دادن این اتفاق، از این پس فروش بازیکنانی مثل "سسک فابرگاس" و "رابین فن پرسی" متوقف می‌شود و برترین استعدادهای فوتبال جهان راهی ورزشگاه "امارات" می‌شوند.

سرمایه گذاران جدید نمی‌خواهند باشگاه آرسنال در سایه منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی باشد. و خطر بزرگ‌تر اینکه این باشگاه از رقیب خود تاتنهام عقب نیفتد. تیمی که امروز توپچی‌ها قرار است با آنها در "وایت هارت لین" رو به رو شوند.

بر پایه گزارش سان، برای این شرکت مولتی میلیاردر، آرسنال باید در راس هرم فوتبال قرار بگیرد. بدین معنی که هر فصل برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند. آنها می‎خواهند توپچی‌ها با هوادارانی از سراسر جهان با تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد رقابت کنند. آنها تاب نمی‌آورند که بهترین بازیکنان جهان هر سال فروخته شوند.

این سرمایه‌داران اکنون کشتی بزرگی را می‌بینند که در اقیانوس فوتبال شناور است. اما سهامدار اصلی این باشگاه "استن کروئنکه" چندان راغب نیست که موتورهای آرسنال را به تکاپو وادارد. آرسنالی‌ها می‎گویند پتانسیل این را دارند که قوی‌تر شوند. آنها می‌گویند تیمشان باید سلطان دریاها شود. وقتی یک و نیم میلیارد پوند از راه برسد و عنان باشگاه را در دست بگیرد، نشان می‌دهد که آنها ارزش اقتصادی دارند.

سهام آرسنال در حال حاضر به ازای هر سهم 17 هزار پوند ارزش دارد اما هر سهم 20 هزار پوند، پیشنهادی خواهد بود که برای کروئنکه وسوسه انگیز است.

در حال حاضر جاش، فرزند استن، نقش پررنگ‌تری در باشگاه آرسنال پیدا کرده چراکه پدرش که به "استن خاموش" شهرت دارد، عقب نشینی کرده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد پدر به پسر بگوید که با سودی 350 میلیون پوندی، وقت رفتن است.

یک منبع آگاه به سان گفت: آرسنال در حال حاضر در وضعیت انتقادبرانگیزی قرار دارد. باشگاه می‌تواند با همان مشکلی مواجه شود که لیورپول با "تام هیکس" و "جرج جیلت" به آن برخورد. لیورپولی‌ها اکنون در سرازیری قرار دارند و این اتفاق می‌تواند برای آرسنال هم روی دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)