سرمربی تیم استقلال گفت: علاوه بر اینکه حدود ۷ ماه است که پولی دریافت نکرده‌ام ۴۱۴ میلیون تومان هم از دوستانم قرض گرفتم و به تیم دادم.

به گزارش  تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل مس کرمان گفت: علاوه بر بازیکنانی که از قبل با ما نبودند، بیک‌زاده و نظری را هم در این دیدار در اختیار نداریم. نظری به دلیل 3 کارته بودن در بازی فردا نیست و بیک‌زاده هم مصدوم است.

وی با بیان اینکه اردو را با 16 بازیکن برای این دیدار آغاز می‌کنیم ادامه داد: شرایط واقعا سخت است اما باید با آن کنار بیاییم.

سرمربی استقلال با اشاره به برد تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته گذشته خاطرنشان کرد: این برد ما را به جدول رده‌بندی برگرداند. به جوانان فولاد و کادر فنی و مدیریتی این تیم تبریک می‌گویم. آنها واقعا بهتر از ما بودند.

قلعه‌نویی گفت: به قول فرگوسن تیم‌ها در لیگ به 3 دسته تقسیم می‌شوند. فردا ما بازی سختی داریم و بچه‌های ما خسته هستند اما برای باقی‌ماندن در جدول رده‌بندی و بهبود شرایط خود برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه علاوه بر این مشکلات چه مشکلات دیگری دارید، گفت: علاوه بر این مسائل، دغدغه‌های مالی نیز داریم. ما تیمی هستیم که تا حدودی در بلاتکلیفی قرار داریم. ما واقعا در این مدت اذیت شدیم. ضمن اینکه از نظر بدنی هم عقب هستیم. عدم آماده‌سازی خوب در اول فصل باعث شده که در این روزها مصدومان زیادی بدهیم اما از کادر پزشکی تیم سپاسگذارم. آنها شبانه‌روز برای رفع شدن مصدومیت بچه‌ها تلاش می‌کنند. متاسفانه هنوز در یک بازی با ترکیب مدنظر خود بازی نکرده‌ایم، البته ما در مدت زمان نیم‌فصل فرصت داریم تا به هماهنگی بیشتری برسیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه مس را با وجود آمدن پرویز مظلومی به این تیم چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: مس تیم خوبی است. بازی‌های گذشته این تیم را دیده‌ایم و می‌دانیم خوب بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی در خصوص عدم کسب رای اعتماد صالحی‌امیری گفت: حالا که ایشان موفق به رای اعتماد از مجلس نشده‌اند می‌خواهم چیزی را بگویم. اعتقاد دارم که صالحی‌امیری یک فرصت برای ورزش بود. یک نشست با صالحی‌امیری داشتم. در آن نشست وی دیدگاه‌های جالبی در مورد ورزش داشت و با آرامشی که در صحبت‌ها و نگاهش بود فرصت ایده‌آلی برای ورزش کشور بود که متاسفانه آن را از دست دادیم. صالحی‌امیری نیرویی بود که می‌توانست ورزش را متحول کند اما من به خاطر از دست دادن آن واقعا افسوس می‌خورم چرا که برای ورزش چنین نیرویی لازم بود.

سرمربی استقلال با بیان اینکه نگاه‌ها باید به ورزش کشور عوض شود خاطرنشان کرد: در کمیسیون اصل 90 هم گفتم تا وقتی که برنامه نداشته باشیم شرایط همینگونه است، 98 درصد پول فوتبال را دولت می‌دهد اما در آن اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد.

قلعه‌نویی ادامه داد: مجموعه استقلال در حال تلاش هستند تا بتوانند مشکلات را رفع کنند. می‌خواهم حرفی را بگویم که تا به حال آن را بیان نکردم. علاوه بر اینکه خودم حدود 7 ماه است که پولی دریافت نکرده‌ام. 414 میلیون تومان هم از دوستانم دستی گرفتم و به تیم دادم. قرار بود این مبلغ یک ماهه پس بدهم اما متاسفانه هنوز موفق به این کار نشدم. فتح‌الله‌زاده و نجف نژاد تلاش می‌کنند این مشکلات حل شود ولی این درست نیست.

وی در خصوص شعار هواداران پرسپولیس علیه او گفت: این یک چیز جدید است که شروع‌کننده آن پرسپولیس بود. آنها از سال گذشته این موضوع را شروع کردند. یکی دو بار هم رویانیان در این خصوص با من تماس گرفت اما متاسفانه این بحث اپیدمی شده است و باز هم شعارها ادامه داشت. لیدرهای ما از این موضوع ناراحت هستند و می‌گویند به شما و سرپرست تیم توهین می‌شود اما کسی برخورد نمی‌کند. در نهایت این به نفع فوتبال نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)