پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم تراکتورسازی از رفع مصدومیت سه بازیکن این تیم در آستانه دیدار برابر پرسپولیس خبر داد.

 امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعداد مصدومان و محرومان تیم‌تان فردا به لحاظ بازیکن با مشکل روبرو نمی شوید، اظهار کرد: زیاد مشکل خاصی نداریم. احمد نوراللهی و امید عالیشاه مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارند چرا که نامه‌ای که ارسال شده بعد از انعقاد قرارداد با این بازیکنان بوده و این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تراکتورسازی ندارند.

او در ادامه خبر خوشی را به هواداران تراکتورسازی داد و آن هم رفع مصدومیت سه بازیکن اصلی این تیم است.

قلعه‌نویی گفت‌: مصدومیت هادی محمدی، محمد ایران پوریان و شهرام گودرزی رفع شده و این سه بازیکن نیز می‌توانند ما را در بازی فردا (یکشنبه) همراهی کنند.

 ، در حالی که پس از محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی انتظار می‌رفت این تیم از خریدهای جدید خود که در بازی‌های گذشته هم به میدان رفته‌اند دیگر استفاده نکند، امیر قلعه‌نویی در مصاحبه خود اعلام کرد که فقط از سجاد شهباززاده و هاشم بیک زاده استفاده نخواهد کرد و امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای این تیم به میدان می‌روند.

استدلال قلعه‌نویی به این موضوع است که نوراللهی و عالیشاه قبل از آغاز محرومیت تراکتورسازی به این تیم جذب شده‌اند. در واقع این دو بازیکن در تاریخ پانزدهم دی ماه (چهارم ژانویه ۲۰۱۷) قرارداد خود را در هیات فوتبال تبریز ثبت کردند.

در سیستم TMS تراکتورسازی  تاکید شده که محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل‌ و انتقالات در تاریخ چهارم ژانویه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. این تاریخ دقیقا همان روزی است که نوراللهی و عالیشاه جذب تراکتورسازی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)