سرمربی تیم استقلال گفت:در هر جایی که بخواهند پاسخگوی سوالات آقایان خواهم بود و زیر بار زور نمی روم.

به گزارش اوج ،امیر قلعه نوعی درباره بازی استقلال مقابل داماش و رفتار تماشاگران داماش عنوان کرد:مشکل خاصی نبود.هواداران داماش برخورد خوبی داشتند و فقط مورد کوچکی درباره کریم بوستانی به وجود آمد  که پس از بازی سنگ به شیشه اتوبوس برخورد کرد.راننده اتوبوس کمی نگران بود که همان زمان مبلغ را از جیبمان نقدی پرداخت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی درباره برخورد هواداران داماش با  پژمان نوری گفت:یک برخوردی با نوری شد چون در فوتبال ما حساسیت هایی وجود دارد و نوری قبلا در ملوان بازی می کرد این اتفاق رخ داد.با این وجود در مجموع تماشاگران رفتار خوبی داشتند.

سرمربی استقلال درباره عملکرد تیم داماش در این بازی گفت:داماشی ها واقعا بازی خوب انجام  دادند.برای همه تیم ها مشکل است در زمین چمن مصنوعی رشت بازی کنند و نتیجه بگیرند.به نظر من با حضور افشین ناظمی در تیم داماش و مدیریت یک مدیر فوتبالی و معرفتی مثل امیر عابدینی،داماش در آینده می تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی رفت مقابل بوریرام تایلند از مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:قبل از اینکه در این باره حرف بزنم باید به فوتبال ایران یک  تبریک ویژه بگویم که کارشناسی به نام علیپور دارد.پیشنهاد می کنم رسانه ها از  تجارب ارزشمند علیپور در مسائل فنی استفاده کنند.اگر کارشناسی ایشان هم مثل فوتبالشان باشد که خیلی خوب می شود.البته در کشور ما تا دلتان بخواهد مفسر فوتبال وجود دارد.این از بدبختی فوتبال ماست که هر کسی به خودش اجازه اظهانظر می دهد.آقایان مرتبا می گویند که پس از بازی با بوریرام حرف می زنیم و افشاگری می کنیم.آنها  در حال تخریب استقلال هستند و هدفشان این است تیم در آسیا نتیجه نگیرد.

سرمربی استقلال افزود:علیپور گفته است که هر مربی باشد مثل آب خوردن استقلال را قهرمان می کند.ایرادی ندارد،من از او که رابطه خوبی با آقای فتح الله زاده دارد خواهش می کنم یک مربی را به او معرفی کند تا به استقلال بیاورد و تیم را قهرمان کند.

وی ادامه داد:آقایان می گویند اگر برخی مسائل را بیان کنیم،سیل می آید.من می خواهم بگویم سیل آمده و ما را برده است که امثال علیپور در این فوتبال هستند.

قلعه نوعی افزود:مگر چه اتفاقی رخ داده است که این بلوا برپا شد.ما  یک کلمه گفتیم توپ ایراد دارد و بحث فنی را مطرح کردیم.چرا باید اینطور شلوغ بازی در  آورند.من به طور حتم در هر جایی که بخواهند پاسخگوی سوالات آقایان خواهم بود و زیر بار زور نمی روم.

وی درباره بازی با بویرام گفت:برای بازی با بوریرام آماده می شویم و امیدوارم بتوانیم با حضور هواداران نتیجه خوبی بگیریم.ما امسال بدنسازی را دیر شروع کردیم و همزمان با کار تاکتیکی در حال بدنسازی هم هستیم.البته برخی ملی پوشان هم دیر به تیم اضافه شدند و فرصت استراحت نداشتند.نکته ای که ما را کمی آزار می دهد آسیب دیدگی های برخی بازیکنان است که امیدوارم رفع شود و به طور حتم با تلاش کادر پزشکی که از آنها تشکر می کنم به تیم اضافه می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)