سرمربی تراکتورسازی گفت: در ماجرای رضاییان شخصا دخالتی نمی کنم.

امیر قلعه نویی  درباره وضعیت تیمش پس از حدود یک هفته تمرین اظهار داشت: به هرحال شرایط سخت است وقتی در اوج مسابقات بازی ها را تعطیل می کنند برنامه های ما با مشکل روبه رو می شود البته چاره ای نداریم و باید همین  گونه تمرین کنیم.

وی افزود: در حال حاضر چند بازیکن  مصدوم داریم. کرار جاسم فعلا نمی تواند با ما تمرین کند و محسن بنگر نیز هنوز احساس درد دارد.

سرمربی تراکتورسازی درباره برخی گلایه ها از برگزار تمرینات این تیم بدون حضور تماشاگران بیان داشت: ما به دو دلیل محل تمرین را عوض کردیم اول آنکه محل تمرین و مسابقه ما نباید یک جا باشد. دوم آنکه ما باید به آن زمین برای شش ماهه دوم استراحت می دادیم با این حال از آقای ذوالققاری می خواهم صحبت کنند تا اگر امکان داشت تماشاگران ما در محل تمرین مان حاضر شوند.

وی درباره این موضوع که احتمال دارد تراکتورسازی همچنان نتواند در ورزشگاه یادگار امام به میدان برود خاطرنشان کرد: بنده به این موضوع ورود نمی کنم و قرار شده است مدیران باشگاه در این باره گفت وگو کنند. دیروز هم با آقای آجرلو صحبت کردیم و می دانم ایشان پیگیر ماجراست.

قلعه نویی درباره صحبت چند روز قبل آجرلو مبنی بر اینکه تیم را به قلعه نویی سپرده و خودش به دنبال درآمدزایی رفته است گفت: ایشان محبت دارند. واقعیت این است که آقای آجرلو در مدیریت وزن بالایی دارند اتفاقا من الان تمرکزم روی تیم است و همه کارهای بیرونی را خود ایشان انجام می دهد. در این چند ساله یکی از معدود تیم هایی است که می بینم کوچک و بزر گ دلشان یکی است.

وی درباره این موضوع که آیا بنگر و نوری قبل از بازی با پرسپولیس از برانکو رخصت می گیرند عنوان کرد: حتما باید بروند و از آقای برانکو رخصت بگیرند و حتما هم خودشان این کار را انجام می دهند. این دو بازیکن آنقدر با معرفت و باشخصیت هستند که احتیاجی نیست من بگویم. بالاخره فوتبال است و یک روز یک مربی شما را می خواهد یک روز هم نمی خواهد.

سرمربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان اذعان داشت: بنده به این موضوع ورود نکردم و همه چیز را به مدیریت باشگاه سپرده ایم. در  کل دوران مربیگری ام یادم نیست به جز یکی ، دو مورد با بازیکنی شخصا وارد صحبت شده باشم.

قلعه نویی درباره ملاقات دیروزش با محمدعلیزاده خواننده پاپ گفت: ما با محمدعلیزاده از خیلی وقت پیش رفیق هستیم. ایشان هم دیروز محبت کرد و دعوت ما را برای ناهار پذیرفت و به همراه ایشان آقای سام درخشانی و آقای عظیمی ناهار خوردیم. من صدای محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و با آنکه خیلی کم آهنگ گوش می کنم اما یکی از آهنگ های ایشان را خیلی دوست دارم. به نظر من این خواننده ها نقش مهمی در جامعه دارند. جامعه ما مشکلات خاصی را دارد و اینها می توانند با هنر خود از آسیب هایی که جوانان را تهدید می کند جلوگیری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)