پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یقین دارم که تیم امید به المپیک صعود می کند و خیلی ها از این اتفاق غصه دار می شوند.

امیر قلعه نویی ، اظهار داشت: بازی دیشب تیم امید را دیدم و از شکست بچه ها خیلی ناراحت شدم. تیم ما با تغییراتی که داده بود در 20دقیقه آخر فوتبال خوبی را به اجرا گذاشت و می توانستیم بازنده نباشیم. ای کاش از دقیقه یک چنین فوتبالی را به اجرا می گذاشتیم. با این حال یقین دارم که این تیمی به المپیک می رود و خیلی ها از این اتفاق غصه دار خواهند شد. می دانم چه کسانی از شکست دیروز تیم کشورمان خوشحالند و چرا. اینها همان خارجی پرستانی هستند موفقیت تیم های ایران با مربی ایرانی آزارشان می دهد.

سرمربی تراکتورسازی درباره جدایی مهرداد طهماسبی دروازه بان این تیم و حضور احتمالی اش در باشگاه پرسپولیس گفت: بنده با جدایی این دروازه بان موافقت کردم تا نشان دهم حتی حاضرم به تیم رقیبم بازیکن بدهم و آن تیم اگر پرسپولیس هم باشد برایم فرقی نمی  کند. این در حالی است که عده ای در فوتبال ما چنین مسایلی را دوست ندارند و نمی دانند زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است. بنده بازیکنی را می خواستم که سرمربی اش در پاسخ درخواست ما گفته است: بروم به دشمنم بازیکن بدهم؟! شما ببینید در فوتبال ما برخی ها چه افکاری دارند و چگونه اخلاقیات را زیر سوال می برند.

قلعه نویی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اذعان داشت: هرچند لغو اردوی ما و سه بازی که حتی قراردادش بسته شده بود به ضررمان شد اما کارمان را در کیش دنبال می کنیم و بازیکنان هم همه تلاش خود را می کنند تا تیم در شرایط خوبی باشد. همین جا، جا دارد از دوست بزرگوار آقای موسوی که برای برپایی اردوی ما در کیش زحمات فراوانی کشیدند تشکر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)