پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم زیر 22 سال تخلف برخی بازیکنان این تیم در استعمال قلیان در جزیره کیش را تایید کرد.

مدیر رستوران گردان هتل ارم کیش دوشنبه شب در گفت و گو با برنامه 90 خبر داد که برخی بازیکنان تیم زیر 22 سال به همراه یکی از اعضا کادر پزشکی و همچنین آنالیزور تیم در این محل به استعمال قلیان پرداخته اند و به تصاویر موجود در این باره عنوان سند این اتفاق اشاره کرد.

 

منصوریان در واکنش به این موضوع گفت: اصلا چنین مساله‌ای نبوده است. ما در آنجا عین یک خانواده بودیم. وظیفه ماست که مراقب بازیکنان باشیم. من همیشه به بازیکنان گفته‌ام که آرم جمهوری اسلامی روی پیراهنتان است و باید مراقب باشید.

 

پس از این، قاسمی مسئول رستوران هتل محل اقامت تیم ملی روی خط آمد و گفت: معمولا از ساعت یازده به بعد هفت- هشت بازیکن به همراه پزشک و آنالیزور تیم درخواست قلیان می‌کردند. آنها حتی قبض این گروه را پرداخت نکرده‌اند. من می‌توانم عکس‌های مربوط به این مساله را برای برنامه شما ایمیل کنم.

 

سرمربی سابق تیم زیر 22 سال که بار اول این موضوع را انکار کرده بود و در واکنش به صحبت‌های قاسمی گفته بود بعید می‌دانم پزشک ما چنین کاری را کرده باشد، چرا که او خودش افسر مبارزه با دوپینگ است، پس از دقایقی با برنامه تماس گرفت و گفت: من تحقیق کردم. متاسفانه در گروه ما سه، چهار نفر از بیرون آمده بودند. خطا از سوی یکی، دو نفر صورت گرفته است. نمی‌خواهم انکار کنم. باید قبول کنیم که مدیریت بیشتری باید صورت می‌گرفت. من عذرخواهی می‌کنم. در کادر هم یکی، دو نفر بوده‌اند که من آنها را از خودمان جدا می‌کنم.

وی ادامه داد:البته چند نفر از بیرون به مجموعه ما اضافه شده بودند و همراه با دو،سه بازیکن دست به چنین کاری زدند.استقلال و پرسپولیس و تیم ملی به جایی می روند اطرافیان زیاد دارند.من از دوستانی که برنامه 90 را نگاه کردند و زیر 18 سال بودند عذرخواهی می کنم.این قول را می دهم اگر فردی از این جمع،در کادر هم بوده اند آنها را جدا می کنیم.همه زندگی تجربه است ولی پیراهن تیم ملی ایران خطاپذیر نیست.

منصوریان تاکید کرد:این کارها درست نیست و فوتبالیست ملی باید خیلی چیزها را در نظر بگیرد.امیدوارم این جوان ها بدانند نماینده فوتبال کشور هستند و در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

عادل فردوسی پور ضمن تقبیح قلیان کشیدن بازیکنان از افشاگری مدیر رستوران گردان هتل ارم به عنوان قلیان گیت یاد کرد.

 

کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به موضوع قلیان کشیدن بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال جلسه ویژه‌ای تشکیل می‌دهد.

 

چند بازیکن تیم زیر 22 سال کشورمان در اردوی کیش به قلیان کشیدن مشغول شدند و علیرضا منصوریان سرمربی این تیم نیز این خبر را تایید کرد. این در حالی است که گفته می‌شود یکی از پزشکان و آنالیزورهای تیم هم قلیان کشیده بودند.

به دنبال تایید این موضوع کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصمیم به تشکیل جلسه ویژه گرفته و قرار است امروز (سه‌شنبه) در فدراسیون فوتبال به این موضوع رسیدگی شود. دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در گفت وگو با تسنیم این خبر را تایید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)