پرسپولیس نیوز :دروازه بان سابق پرسپولیس گفت:دایی را پرسپولیسی نمی دانم.

وحید قلیچ در خصوص انتخاب غلامپور به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس اظهار داشت:دایی دو سال پیش هم دست به چنین حرکتی زد و یک استقلالی را آورد.او تمام دروازه بانان پرسپولیس را با این انتخاب کوچک کرد.یعنی پرسپولیس یک دروازه بان نداشت که بیاید روی نیمکت ،آن وقت یک استقلالی بنشیند جای ما؟

وی افزود:دایی پرسپولیسی نیست و ما او را پرسپولیسی نمی دانیم.مگر می شود یک اشتباه را دو بار مرتکب شد؟اگر او پرسپولیسی بود هیچ وقت از این کارها نمی کرد.حق دروازه بانان پرسپولیس نبود که این رفتارها با آنها شود.

دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد:آیا امیر قلعه نوعی از این کارها می کند؟آیا شما تا حالا دیده اید یک پرسپولیسی مربی استقلال شود؟یک سری چیزها جزو اصول است و نباید تغییرشان داد.وقت بازی با پرسپولیس که می شود همه استقلالی ها متحد می شوند اما ما این اتحاد را در پرسپولیس نمی بینیم.

وی خاطرنشان کرد:هواداران نمی دانند در باشگاه چه خبر است.دروازه بانی که 10 سال برای این تیم زحمت کشیده باید بیرون بنشیند آن وقت یک استقلالی باید به تیم ما بیاید؟به خدا روز عروسی ام که بهترین روز یک انسان است،درون دروازه پرسپولیس ایستادم چون گلر نداشتیم.پیشکسوتان دیگر هم همین طور.دایی دارد دق دلی اش را روی ما خالی می کند.
وی در پایان گفت:یک استقلالی که تیم ملی را نابود کرد حالا در خانه ماست.آقای رویانیان هم دربست در اختیار دایی است.او به حرف ما توجه نمی کند و فکر نکم ما را به دفترش راه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)