پرسپولیس نیوز : مربی سابق تیم راه آهن گفت: هیچ کس بعد از سانحه ای که برایم رخ داد سراغی از من نگرفت و به وعده هایشان هم عمل نکردند.

وحید قلیچ درباره مشکلی که برای پایش به وجود آمده، اظهار داشت: حدود دو ماه پیش تصادف کردم و قوزک پایم از سه ناحیه شکست. بعد از آن بافت های پایم هم آسیب دید. حدود 47 روز بیمارستان بودم و الان نزدیک به یک هفته است که ادامه درمانم را در منزل انجام می دهم. در حال حاضر وکیومی به پای من وصل است تا بافت های پایم تقویت شود. باید چند روز دیگر معاینات جدید روی پایم انجام دهم تا طول درمانم مشخص شود. متاسفانه مدت هاست که نمی توانم راه بروم.

وی درباره اینکه در این مدت کسی از باشگاه راه آهن یا پرسپولیس سراغی از او گرفته است یا خیر، اذعان داشت: هیچ کس در این مدت از من سراغی نگرفته است. چند وقت پیش علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن با من تماس گرفت تا پولی که از راه آهن طلب داشتم را دریافت کنم که بعد از آن هیچ خبری نشد و هرچه زنگ زدم پاسخی نگرفتم. از باشگاه پرسپولیس هم که اصلا هیچ کسی حتی تماس هم با من نگرفت و فقط علی پروین و احمدرضا عابدزاده و یکی، دو نفر از پیشکسوتان باشگاه به عیادتم آمدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: تا به الان حدود 32 میلیون تومان هزینه درمانم شده است. متاسفانه بیمه هم نیستم و همین باعث شده فشار زیادی بابت هزینه های بیماری ام متحمل شوم. بالاخره این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و بیشتر از این نمی خواهم صحبت کنم اما اگر هرکسی جای من بود به عیادتش می رفتم.

قلیچ در ادامه به تمجید از علیرضا حقیقی پرداخت و گفت: علیرضا نزدیک به 15 دفعه در این مدت از من عیادت کرده است. حتی پیش از بازی با ترکمنستان هم به من سر زد. نمیدانم چرا همه بسیج شده اند علیه این پسر. داریم با دست خودمان سرمایه سوزی می کنیم. دلیل نمی شود رحمتی بعد از چهار بازی خوب به تیم ملی برگردد. زمانی که دنیل داوری می خواست به تیم ملی بازگردد این آقا ترسید و از تیم ملی کنار کشید. از طرفی در زمان جام جهانی 2018 سن رحمتی تقریبا 38 سال خواهد بود. اجازه بدهیم علیرضا حقیقی و جوان هایی مثل او کارشان را انجام دهند.

وی در پایان درباره علت افت علیرضا حقیقی خاطرنشان کرد: بدون شک بازی نکردن، مهم ترین دلیل افت علیرضا بوده است. نمی توانم از او انتقاد کنم اما قرارداد طولانی مدتی که با روبین کازان بسته او را با مشکل مواجه کرده است. وگرنه چند وقت پیش از باشگاه سلتاویگو پیشنهاد رسمی داشت ولی نتوانست رضایتنامه اش را بگیرد. در بازی با ترکمنستان هم یک مقدار زود از دروازه بیرون آمد و به همین دلیل توپ از او عبور کرد. هر دروازه بانی می تواند اشتباه کند و حقیقی از این قاعده مستثنی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)