مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان سابق تيم پرسپوليس تهران گفت: دروازه بانان فعلي اين تيم در گل خوردن با يکديگر رقابت دارند و به هيچ وجه پوشيدن پيراهن تيم پرسپوليس برازنده آنها نيست و مشخص نيست معيار و ملاک انتخاب آن ها چه بوده است.

 

وحيد قليچ افزود: در ابتداي فصل انتخاب “استيلي” به سرمربيگري تيم پرسپوليس امري اشتباه بود زيرا استيلي به هيچ وجه در سطح هدايت تيم بزرگ و پرطرفداري همچون پرسپوليس نيست بلکه وي به درد نفر دوم نيمکت مي خورد.

وي با بيان اينکه مربي خارجي حتي اگر کي روش هم باشد، براي موفقيت تيم پرسپوليس تأثيري ندارد، اظهار کرد: بايد از يک مربي داخلي که نام بزرگي را يدک بکشد براي هدايت اين تيم استفاده شود تا نام و اعتبار و مزاياي فني آن بتواند به کمک قرمزپوشان بياييد.

 

دروازه بان سابق تيم پرسپوليس تهران، روند رو به رشد تيم پرسپوليس در فصل جاري را مديون اضافه شدن “پروين” به اين باشگاه دانست و عنوان کرد: اگر شاهد تغييرات مثبتي در تيم پرسپوليس هستيم تنها به واسطه حضور علي پروين است وگرنه کادرفني نقشي در بهبود روند حرکتي بازيکنان نداشته است.

 

قليچ با کنايه به اينکه شرايط تيم پرسپوليس در اين فصل به گونه اي است که دليل حضور اندک تماشاگر در ورزشگاه براي حمايت از اين تيم بيکاري آن هاست، تصريح کرد: زماني که سرمربي اين تيم پس از باخت دليل آن را حضور تماشاگر در ورزشگاه مي داند و در ديدار بعد حرف خود را 180 درجه تغيير مي دهد، سبب قهر تماشاگران مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)