پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت پرسپولیس گفت: غیر از عابدزاده هیچ یک از فوتبالی ها یا مسوولان فوتبال به عیادتم نیامده اند.

 وحید قلیچ درباره علت بستری شدنش در بیمارستان اظهار داشت: به دلیل تصادف رانندگی که داشته ام از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده ام و پایم جراحی شد. در حال حاضر سه روز است که در بیمارستان نبی اکرم بستری هستم و فکر می کنم 5 تا 6 روز دیگر هم باید در این بیمارستان استراحت کنم.

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که ظرف سه روز اخیر کدام یک از اعضای سابق تیم پرسپولیس یا مسوولان فدراسیون به عیادت وی رفته اند، اذعان داشت: فقط احمدرضا عابدزاده به دیدنم آمد و خیلی هم خوشحال شدم. هیچ یک از مسوولان فدراسیون، باشگاه پرسپولیس و در کل فوتبالی ها در این مدت اینجا نیامدند و جا دارد بار دیگر از احمدرضا عابدزاده تشکر کنم که به عیادتم آمد.

وی درباره بازی آخر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: من پیش از بازی گفته بودم که پرسپولیس این بازی را می برد و خوشحالم که این اتفاق افتاد. پرسپولیس کاملا سوار بر بازی بود و تراکتورسازی موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم تبریزی خاطرنشان کرد: تراکتور با سرمربی پرتغالی اش حرفی برای گفتن ندارد. علتش هم این است که تونی دیگر چیز جدیدی برای رو کردن و موفقیت این تیم ندارد که عرضه کند. پرسپولیس مزد بازی شجاعانه اش را گرفت و کسب این پیروزی در تبریز هم به لحاظ امتیازی و هم به لحاظ روحی ارزش زیادی برای بچه های تیم داشت.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد سوشا مکانی در این دیدار گفت: دروازه بان پرسپولیس روز خوب خود را پشت سر گذاشت و روی توپ هایی که به سمت دروازه اش آمد عملکردش خوب بود.

قلیچ که نسبت به رفتار مکانی در مصاف با ملوان و دادوفریادهایش بر سر داور مسابقه انتقاداتی داشت، درباره بازی پرسپولیس در تبریز اذعان داشت: اگر سوشا مکانی همیشه به همین شکل که در تبریز بازی کرد و به میدان رفت باشد، می تواند به گلر ثابت تیم ملی تبدیل شود. دروازه بان باید هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی نمونه باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که این برد تا چه اندازه می تواند باعث خروج این تیم از شرایط گذشته اش باشد گفت: قطعا این برد می تواند تیم را به شرایط روحی بالایی برساند ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن تعطیلات پرسپولیس می تواند با تمرینات خوب آماده حضوری موفق در ادامه رقابت های لیگ بشود. آرزو می کنم که پرسپولیس هرچه زودتر با بردهایش به بالای جدول برگردد.

وحید قلیچ در باره دروازه بانان تیم ملی و اینکه آیا آنها لایق پوشیدن دستکش این تیم هستند یا نه توضیح داد: من هرچهار دروازه بان تیم ملی را دوست دارم همه آنها جوان و آینده  دار هستند و عملکردشان هم چه در تیم ملی و چه در باشگاه شان خوب بوده است مطمئن هستم اگر تمریناتشان را به همین شکل ادامه دهند دروازه تیم ملی بیمه می شود. 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)