وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: در تجمع مقابل وزارت ورزش قول‌های مساعدی گرفتیم که شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر شود.

صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی در شرایطی اتفاق افتاد که پیشکسوتان باشگاه استقلال با اشاره به صدرنشینی این تیم در جدول دور رفت منتقد کادرفنی تیم‌ملی شدند که چرا بازیکنان استقلال در ترکیب تیم ملی حضور نداشتند. وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط اخیر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس همچنین صعود تیم ملی با حضور تعداد زیادی از بازیکنان فعلی و قدیمی پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

برای دومین بار در این مدت بین هواداران معترض حاضر شدید. هدفتان چه بود؟

من بارها گفته‌ام که قبل از هر چیز هوادار پرسپولیسم و بعد پیشکسوت این باشگاه بزرگ. وقتی فهمیدم می‌خواهند تجمع نکنند رفتم و اتفاقا خوب هم شد. چون دستاوردهای مهمی‌از این تجمع نصیب مان شد. شکر خدا قرار است بخشی از طلب بچه‌ها را بدهند و زمین تمرین هم هماهنگ شده. انشاالله تیم در شروع دوره برگشت با قدرت استارت می‌زند.

درباره صعود تیم ملی به جام جهانی چه صحبتی دارید؟

خوشحالم‌که این اتفاق افتاد. چون استحقاقش را داشتیم. بیشتر از این خوشحالم که همه بچه‌های پرسپولیس در تیم ملی بودند و به هر اسمی که نگاه کنید آخرش به پرسپولیس برمی‌گردد. امیر عابدزاده که پسر احمدرضاست، شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، صادق محرمی… واقعا لذتبخش است که این همه پرسپولیسی چنین صعود مقتدرانه ای را برای تیم ملی ایران رقم زدند. البته دست همه بچه‌های تیم ملی درد نکند.

خیلی از استقلالی‌ها گله داشتند که چرا در ترکیب تیم ملی بازیکنانی از این تیم حضور نداشتند؟

برای اینکه پاقدم استقلالی‌ها بد است. هر وقت آمده‌اند کار گره خورده و بازی قفل شده. شکر خدا این بار نبودند تیم ملی سه بازی مانده به آخر دور برگشت جواز گرفت. کادر فنی تیم ملی هم این موضوع را فهمید و یا دعوتشان نکرد یا اگر دعوت کرد بازی شان نداد. همان بهتر که استقلالی‌ها استراحت کنند و صعود را جشن بگیرند. اگر هم خیلی عصبانی شدند دوش آب سرد بگیرند تا خنک شوند.

یکی از موارد مورد اشاره استقلالی‌ها دعوت اخباری از تیم تراکتور به تیم ملی بود که وقتی بیرانوند کرونا گرفت چرا حسینی به اردوی تیم ملی دعوت نشد؟

اخباری با همه وضعیت بد تیم تراکتور، یک سر و گردن از حسینی بالاتر است. حسینی نباید هم دعوت می‌شد چون در قواره تیم ملی نیست. کارلوس کی‌روش هم قبلا به خودش گفته بود. او نهایتاً همان استقلال بازی کند برایش خوب است. ولی من به دعوت نشدن حامد لک انتقاد دارم.

چطور؟

قطعاً حامد لک از اخباری خیلی بهتر است. ولی از طریق شما به حامد لک می‌گویم که اگر تو را به تیم ملی دعوت نکردند به این دلیل بوده که نفرات پرسپولیس در تیم ملی زیاد بودند. آن وقت اگر تو هم دعوت می‌شدی حرف و حدیث می‌ساختند. حامد لک جزو بهترین دروازه بانان لیگ برتر است و قطعاً باید به تیم ملی دعوت می‌شد.

با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس و تنش‌های موجود در تمریناتش فکر می‌کنید در دور برگشت با چه شرایطی مسابقاتش را آغاز می‌کند؟

 قطعاً با قدرت دوبرابر برمی‌گردد. الحمدالله همه چیز خوب شده و تیم دوباره جان گرفته. این بچه‌ها تا قهرمانی این فصل را نگیرند آرام نمی‌نشینند. استقلالی‌ها هم با همان قهرمانی نیم فصل خوش باشند که همین هم برایشان زیاد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)