خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیلسون نشان داد بی دلیل نبوده است که در لیگ برزیل و پرتغال بازی می کرده است. او در بازی با مس کرمان هم روی گل های خورده مقصر نبود.

وحید قلیچ  افزود: نیلسون در ابتدای حضورش با انتقادهایی روبرو شد. کمی هم زمان لازم داشت که جا بیفتد و در این بازی های اخیر نشان داد قابلیت های خوبی دارد و حضورش در لیگ های برزیل و پرتغال بی حساب نبوده است.

وی ادامه داد: نیلسون برابر مس دو گل دریافت کرد اما هر گلی را نمی توان به حساب ضعف دروازه بان گذاشت. او در چند صحنه واکنش های خوبی داشت و خود را از نظر روحی حفظ کرد. توپ هایی هم که گل شد با وجود واکنش سریع و خوب او، دور از دسترس یک دروازه بان بود.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره نتیجه کسب شده توسط سرخپوشان تصریح کرد: در بازی با راه آهن پرسپولیس در تمام جناح ها خوب بود. اگر همان رویه ادامه پیدا می کرد پرسپولیس برابر مس هم به پیروزی می رسید. به نظر من باید به تاثیر حضور یحیی گل محمدی اشاره کنیم که روی مسائل روانی تیم و شخصیت فردی بازیکنان اثر گذاشته است. این یک تصمیم درست بود که ژوزه هم قبول کرد.

قلیچ در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم پرسپولیس برابر مس غافلگیر شد. گلی مانند آنچه که از مهدوی کیا دیدیم توان روحی تیم را به صد می رساند و پرسپولیس اصلا مستحق شکست نبود و تساوی عادلانه تر بود. امیدوارم بازیکنان در بازی بعد روند قبلی را به دست بیاورند، هر چند تعطیلات دوباره به تیم لطمه خواهد زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)