پرسپولیس نیوز :  مدیر عامل باشگاه نفت تهران، گفت: این باشگاه حاضر است «رضا نوروزی» مهاجم خود را با «سید مهدی سید صالحی» مهاجم تیم پرسپولیس معاوضه کند.

«منصور قنبرزاده» که در مجمع فدراسیون فوتبال به عضویت کمیته 6 نفره بررسی بودجه این فدراسیون انتخاب شده است، روز چهارشنبه   درخصوص نشست های این کمیته گفت: تا این لحظه این گروه هیچ جلسه ای برگزار نکرده است. البته رییس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با من اعلام داشت که در طول این مدت درگیر حضور بلاتر و بازی تیم ملی بوده است.

وی ادامه داد: در مجمع فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به بحث بودجه فدراسیون و شبهات موجود گروهی را تشکیل دادیم و بهتر بود از این 6 نفر برای تشکیل جلسه دعوت می شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران، گفت: باید خیلی سریع این کمیته تشکیل می شد و هفته ای 3 روز هم جلسه می گذاشتیم تا ظرف دو هفته این مساله را جمع کنیم. البته الان هم دیر نشده است و می توان خیلی سریع مشکل را حل کرد.

وی تصریح کرد: باید نواقص بودجه را مشخص کنیم و گزارش را به مجمع فوق العاده که تشکیل شود، ارایه دهیم و یا اینکه این 6 نفر به عنوان نمایندگان مجمع بودجه را تصویب کنند.

وی در رابطه با دخالت مجلس شورای اسلامی در این موضوع، اظهار داشت: بهتر است این مساله در خانواده فوتبال بوجود آمده در همین خانواده حل و مشکل بر طرف شود.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: گزارشی که از بودجه در مجمع عمومی ارایه شد، اعضا را راضی نکرد و خود کفاشیان هم ضعف های بودجه ارایه شده را پذیرفت.

وی تاکید کرد: بهتر است برای چنین مشکلی فدراسیون فوتبال را وارد حاشیه نکنیم. در مجمع اولین منتقد به بحث بودجه بودم، اما بازهم میگویم بهتر است بی حاشیه جلو برویم. به عنوان یک مدیر باشگاه از فدراسیون هم انتظار داریم با جدیت به این مساله ورود کند.

قنبرزاده در پاسخ به این سئوال که آیا خود اعضای گروه 6 نفره به دنبال برگزاری نشست بدون هماهنگی با فدراسیون بوده اند، گفت: قرار شد نشست های 6 نفره ای را برگزار کنیم، اما باید یک ابلاغ از سوی فدراسیون به دست ما می رسید تا حداقل، کار ما ضمانت اجرایی داشته باشد و مطمئن باشید اگر دعوت می شدیم همه در این نشست ها حضور پیدا می کردیم.

مدیر عامل باشگاه نفت تهران در خصوص حواشی اخیر تیم فوتبال این باشگاه و استعفای یحیی گل محمدی، اظهار داشت: مشکلات تیم همه حل شد و گل محمدی نیز به کار بازگشته است. واقعیت این است که یک فشار ناجوانمردانه به باشگاه ما آمد و بعضی از تیم ها با 9 بازیکن ما صحبت کردند که این مساله اصلا طبیعی نیست و جو روانی بدی درست کرد.

وی ادامه داد: فکر می کنم بعضی ها می خواستند آرامش را از تیم ما بگیرند و بازیکنان ما را هوایی کنند. از روز گذشته اردویی را در کمپ آکادمی آغاز کردیم و این مشکلات نیز حل شده است.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه یحیی گل محمدی هم به تیم ما بازگشت و کار را از سر گرفت و فکر می کنم خودش هم متوجه شده باشد از بیرون باشگاه برخی اتفاقات رخ داده است.

وی در مورد اینکه آیا حضور مجدد یحیی گل محمدی باعث نیمکت نشینی رضا نوروزی نخواهد شد، گفت: اگر یحیی گفته بود این بازیکن را مازاد اعلام کنیم، منظورش این بود که نوروزی را با دو بازیکن پرسپولیس معاوضه کنیم که کمیته فنی ما با این مساله مخالفت کرد.

وی افزود: البته گزینه اول گل محمدی تعویض سید صالحی با نوروزی بود که ما فکر می کردیم باشگاه پرسپولیس با این مساله موافقت نکند. مطمئن باشید اگر همین حالا هم باشگاه پرسپولیس موافق این مساله باشد، ما حاضریم سید صالحی را با رضا نوروزی تعویض کنیم.

قنبرزاده در خصوص اینکه آیا این مساله را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند، گفت: این مساله به صورت شفاهی به باشگاه پرسپولیس گفته شده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در رابطه با مذاکره این باشگاه با هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس، گفت: هادی نوروزی با یکی از نفرات کادر فنی ما مذاکره می کند و گفته است که سرمربی و مدیر باشگاه پرسپولیس گفته اند اگر من در نیم فصل تیمی پیدا کنم، رضایت نامه ام را خواهند داد و اصلا بحث مذاکره ما با بازیکنانی که با باشگاه های خود قرارداد دارند، صحت ندارد و در حال حاضر خود ما از این مساله آسیب دیده ایم.

وی در خصوص اظهارات برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه برخی دوستان در اظهارات خود عجله کردند و الان هم می گویم تحت هیچ شرایطی به دنبال بازیکنانی که با باشگاه خود قرارداد دارند، نیستیم اما اگر هادی نوروزی با پرسپولیس توافق نکند و قرار باشد از این تیم جدا شود، جزو گزینه های ما هم خواهد بود که فکر می کنم با رفتن حاتمی به پرسپولیس، جدایی این بازیکن تقریبا قطعی باشد.

قنبرزاده در رابطه با اینکه رضا نوروزی اعلام کرده است دلش با پرسپولیس است نه نفت، گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و در صحبتی که با او داشتم نوروزی گفت این مصاحبه کذب است و به طور حتم شکایت خواهد کرد.

وی افزود: هیچ یک از بازیکنان ما طبق قراردادی که دارند نمی توانند بدون اجازه باشگاه مصاحبه کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)