پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل باشگاه نفت تهران با ابراز علاقه به جذب حسین فرکی گفت: حضور این مربی در تیم نفت تقریبا منتفی است چرا که وی باید 4 تا 5 ماه استراحت کند.

منصور قنبرزاده  اظهارداشت: باشگاه نفت تهران علاقه زیادی به جذب حسین فرکی به عنوان یک مربی موفق دارد، اما وی باید تا چند روز آینده هر دو زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و طبق نظر پزشک نیاز به 4 الی 5 ماه استراحت دارد.

وی افزود: با این اوصاف حضور این مربی در جمع ما تاحدود زیادی منتفی به نظر می رسد.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی تنها منصور ابراهیم زاده گزینه هدایت نفت است، گفت : اینظور نیست و ما 3 گزینه داریم که در همین هفته سرمربی را معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه نفت تهران زمان را از دست نمی دهد، اظهار داشت: فقط راه آهن و نفت سرمربی ندارند و ما هیچ تصمیمی را با عجله اتخاد نمی کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل نفت درپاسخ به این سوال که آیا وحید هاشمان نیز گزینه سرمربیگری این تیم است؟، گفت:بله ما هاشمیان را می خواستیم امااو درحال سپری کردن کلاس های پیشرفته مربیگری در آلمان است.

وی در مورد جذب بازیکن تصریح کرد: چند بازیکن از تیم جوانان و امید را جذب کرده ایم که پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال اسامی انان را اعلام می کنیم.

قنبرزاده در خصوص پیوستن وریا غفوری و رسول نویدکیا به سپاهان گفت: رقم پیشنهادی سپاهان با پولی که ما پرداخت می کردیم قابل قیاس نیست. آنان بازیکنان زحمت کشی هستند و از جدایی شان ناراحت نخواهم شد.

وی در مورد احتمال حضور رضا نوروزی مهاجم گلزن نفت در پرسپولیس اظهار کرد: نوروزی یکسال دیگر با نفت قرارداد دارد و به پرسپولیس نمی رود و خودش نیز این مساله را اعلام کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)