پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت:وضعیت مالی باشگاه به ما اجازه این را نمی دهد تا بازیکنانی را به جای آنهایی که رفتند جذب کنیم و البته من این را یک فرصت می بینم.

منصور قنبرزاده  ،درباره بحث انتقال وحید امیری به پرسپولیس اظهارداشت:این بحث هم کذب است،هم دروغ است و هم…

وی در پاسخ به این پرسش که نفت تهران 5،6 بازیکن خوب خود را از دست داده است اماهنوز جایگزینی برای آنها در نظر نگرفته،با توجه به این موضوع پرونده نقل و انتقالات انها بسته شده است؟ تاکید کرد:وضعیت مالی باشگاه به ما اجازه این را نمی دهد تا بازیکنانی را به جای آنهایی که رفتند جذب کنیم و البته من این را یک فرصت می بینم. ببنید،ما نانگ از ما جدا شد اما با جدایی او قطعا فضا برای ارسلان مطهری و علی قربانی بیش تر فراهم می شود و می توانند بیش از پیش خودی نشان دهند.به شخصه معتقد هستم تیم ما جوانانی دارد که بسیار از بازیکنانی مانند نانگ در سطح بالاتری قراردارند.این می تواند یک استراتژی باشد نه عقب نشینی.رضا علیاری،دانشگر،رضا وند و خیلی از بازیکنان جوان ما می توانند روزهای خوبی را برای نفت رقم بزنند. اگر توجه بیش تری داشته باشید متوجه می شوید 4 بردی که از 5 بازی آخر به دست آوردیم همگی ثمره تلاش بازیکنان جوانمان بود.

مدیر عامل باشگاه نفت تهران درباره شایعه اخراج بیرانوند از تیم و دلخوری بازیکنان و کادر فنی از او گفت:به خودم قول دادم فعلا در رسانه ها درباره بیرانوند حرفی نزنم.

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که دلیل بازگشت جدا گانه بیرانوند به ایران چیست؟ بیان داشت:همه تیم با هم به ترکیه آمده اند و با هم بر می گردند بنابراین بیرانوند قطعا با تیم به ایران می آید و پرواز جداگانه ای برای او نگرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)