پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که اگر پرسپولیسی‌ها خواهان جذب امین حاج محمدی، بازیکن این تیم باشند، حاضرند او را با محمدرضا خلعتبری معاوضه کنند.

منصور قنبرزاده درباره ماجرای مذاکره امین حاج محمدی، بازیکن نفت تهران با پرسپولیس، اظهار کرد: حاج محمدی با ما هنوز یک سال قرارداد دارد و کار بدی کرد که با پرسپولیس مذاکره کرد. او به خاطر این کارش باید در کمیته‌ انضباطی باشگاه پاسخگو باشد.

وی همچنین گفت: به بازیکنان گفته‌ایم که اگر بخواهند به باشگاه دیگری بروند مشکلی نیست و کافی است که باشگاه مقصد در نامه‌ای رسمی از ما بخواهد تا بررسی کنیم. پرسپولیس هم اگر حاج محمدی را بخواهد می‌تواند رسما به ما نامه بنویسد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه گفت: مطمئن هستم که رحیمی نمی‌دانسته که حاج محمدی با ما قرارداد دارد، چون او مدیر قانونمندی است و به قانون اشراف دارد.

قنبرزاده در پایان گفت: اگر پرسپولیس حاج محمدی را بخواهد، پیشنهادشان را بررسی می‌کنیم یا از نظر مالی توافق می‌کنیم یا تصمیم به معاوضه‌اش با یکی از بازیکنان پرسپولیس می‌گیریم. ما بدمان نمی‌آید که خلعتبری را به نفت بیاوریم. اگر پرسپولیس حاج محمدی را بخواهد ، پیشنهاد ما معاوضه‌اش با خلعتبری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)