مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: انتقال باشگاه نفت به اراک طبق الزامات AFC و قوانین داخلی قانونی نیست و در صورت انجام چنین کاری قرارداد بازیکنان به طور یکطرفه فسخ می شود.

  •  
  •  
  •  

فارس: منصور قنبرزاده در مورد اظهارات کفاشیان مبنی بر انتقال نفت به اراک اظهار داشت: به نظر من انتقال نفت‌تهران به اراک بایگانی شده است، خود رئیس فدراسیون دو ماه پیش در نامه ای رسمی اعلام کرد طبق الزامات AFC امکان انتقال وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق الزامات AFC و همچنین تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط هیئت وزیران این انتقال نقض کننده تصمیم هیئت وزیران است.

قنبرزاده در مورد قوانین داخلی گفت: طبق قوانین و مقررات، استانداری ها و هیئت های فوتبال حق باشگاه داری ندارند این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است بنابر این به مسئولان محترم استان مرکزی توصیه می کنم بیشتر از این فوتبال ایران را با چالش مواجهه نکنند، ضمن اینکه در قرارداد حرفه ای بازیکنان تیم نفت آورده شده حتی در صورت انتقال قانونی نفت به استان دیگر بازیکنان حق دارند یکطرفه قراردادشان را فسخ کنند و باشگاه گیرنده نیز باید کلیه حق و حقوق بازیکنان را بپردازد.

وی افزود: من با کفاشیان در این مورد صحبت کردم و او گفت که گفته است فقط در صورت اجرای قانون و الزامات AFC چنین انتقالی صورت می گیرد که الزامات AFC نیز مکانیزم این انتقال را منتفی می کند. من و اعضای هیئت مدیره ملزم به دفاع از حقوق باشگاه هستیم و از مسئولان استان مرکزی می خواهم تیم جوان و کم حاشیه نفت را وارد حاشیه نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)