مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تاکید بر این که نمی‌خواهد درباره دلیل استعفای گل‌محمدی صحبت کند، گفت: ممکن است یحیی تا بعدازظهر امروز (یکشنبه) استعفایش را پس بگیرد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: امروز با حضور یحیی و دستیارش و سه تن از اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای داشتیم که درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم اما از استعفای گل‌محمدی و دلیلش هیچ خبری ندارم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است گل‌محمدی از صحبت‌های مطرح شده در جلسه به این نتیجه‌ رسیده باشد که استعفا دهد، گفت: ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم و پاسخ این سوال را به خود یحیی ارجاع دهم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه درباره موضع هیات مدیره باشگاه نفت درباره استعفای گل‌محمدی گفت: باشگاه کسی را به زور نگه نمی‌دارد اما ممکن است یحیی تا بعدازظهر استعفایش را پس بگیرد. در این مورد تا فردا صبر می‌کنیم و تصمیم نهایی را آن زمان می‌گیریم.

قنبرزاده در ادامه با تاکید بر این که رضا نوروزی در تیم نفت باقی می‌ماند، گفت: بازیکنی که می‌خواستند به جای نوروزی به ما بدهند در حد او نبود و تقریبا می‌توانم بگویم که بازیکن مازاد آن تیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس این بازیکن را می‌خواست با نوروزی تعویض کند، گفت: یکی از تیم‌هایی که خواهان نوروزی بود چنین پیشنهادی داشت و شاید هم پرسپولیس بوده باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: وحید ذوالقدر، بازیکن تیم ملی جوانان را به مدت چهار فصل به نفت آوردیم و این بازیکن تاکنون تنها فردی است که قراردادش با ما نهایی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)