پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه فردا (پنجشنبه) معرفی خواهد شد، اظهار داشت: وریا غفوری و رضا نوروزی با ما قرارداد دارند و مستندات آن را در اختیار سازمان لیگ قرار داده ایم.

منصور قنبرزاده  اظهار داشت: بررسی های زیادی انجام داده ایم و در نشست فردا (پنجشنبه) هیات مدیره نفت، جمع بندی نهایی را انجام داده و سرمربی را معرفی می کنیم.

وی افزود: 3 گزنه نهایی داریم که با برخی آنان به صورت مستقیم مذاکره کرده ایم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

قنبرزاده در خصوص انتقال وریا غفوری مدافع این تیم به سپاهان اصفهان گفت: ابتدا باید بگویم که مهدی تاج اعلام کرده که نباید مشکلات تا این حد رسانه ای شود و می توان آنرا با تعامل از بین برد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم وریا غفوری یک فصل دیگر با نفت تهران قرارداد دارد چراکه ما با بازیکنان بین 3 تا 5 سال قراداد بسته ایم و مستندات خود را با مرجع رسیدگی (سازمان لیگ) ارائه کرده و هر تصمیمی که آنان بگیرند، می پذیریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه با اشاره به اینکه وریا غفوری از بازیکنان بااخلاق فوتبال ایران است، اظهار کرد: دوست داریم بدون مشکل از این مساله بین رود.

وی همچنین در مورد شرایط رضا نوروزی نیز عنوان کرد: زمانیکه نوروزی به تیم ما آمد و قرارداد 2 سال وی امضا شد از نیم فصل دوم فصل 91 و 92 بود و با این اوصاف کاملا مشخص است که وی هنوز یک نیم فصل با ما قرارداد دارد.

این مقام مسوول عنوان کرد: در این مورد نیز مستندات وجود دارد و ما دوست داریم با نوروزی تعامل داشته باشیم.

وی در مورد اظهار نظر مدیرعامل سپاهان در خصوص جذب وریا غفوری از نفت تهران گفت: مشکلی وجود ندارد و به زودی پاسخ ایشان را با مطالبی قانونی و از طریق سایت باشگاه نفت تهران اعلام می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)