پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس درخواستی برای جذب بازیکن این تیم نداشته است.

منصور قنبرزاده  در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب کمال کامیابی‌نیا هستند تا این بازیکن را در نیم فصل دوم سرخپوش کنند، اظهار داشت: در این خصوص فقط در رسانه‌ها صحبت شده و برای باشگاه نفت نامه‌ای نیامده است.

وی افزود: البته این موضوع طبیعی است که تیم‌ها در نیم فصل لیگ دچار تغییر و تحول شوند و نیاز داشته باشند که از تیم‌های دیگر بازیکن بگیرند. کامیابی‌نیا هم با باشگاه نفت قرارداد دارد و اگر باشگاه دیگری قصد جذب او یا هر بازیکن دیگری را داشته باشد باید از طریق باشگاه و به صورت رسمی اقدام کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه منصوریان در نیم فصل به دنبال کدام بازیکنان است، گفت: نمی‌توانم از بازیکنی نام ببرم. ما هم مانند دیگر تیم‌ها می‌خواهیم تیم‌مان را برای نیم فصل دوم و البته لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنیم. هر بازیکنی که مد نظر کادرفنی باشد به باشگاه اعلام خواهد شد و ما به صورت رسمی به باشگاه‌های دیگر نامه خواهیم زد تا در خصوص وضعیت بازیکن‌شان صحبت کنیم.

قنبرزاد یادآور شد: مطمئناً در نیم فصل دوم تیم نفت هم دچار تغییر و تحول خواهد شد، چرا که ما به فکر تقویت تیم‌مان هستیم و نیاز داریم چند بازیکن به جمع بازیکنان فعلی‌مان اضافه کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه زمانی قرار است در فدراسیون جلسه جدیدی را تشکیل دهند، عنوان کرد: ما هم منتظر هستیم تا نامه دعوت ما به نشست و صورتجلسه به دست‌مان برسد. هنوز نامه‌ای به بنده نرسیده و با توجه به قوانین این نامه باید 72 ساعت پیش از برگزاری نشست به دست اعضا برسد.

قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه هیئت رئیسه این هفته برگزار خواهد شد یا باز هم به تعویق می‌افتد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. امیدوارم که هرچه زودتر بتوانیم تشکیل جلسه دهیم تا در خصوص مباحث باقی مانده صحبت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)