پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت گفت: ما به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم و کار خود را انجام می‌دهیم.

منصور قنبرزاده در خصوص دیدار دو تیم نفت و استقلال خوزستان، و اینکه در صورت نتیجه نگرفتن مدعیان نفت در صورت پیروزی می‌تواند صدرنشین لیگ شود، اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داریم هر دیدار حکم فینال دارد. سعی می‌کنیم نگاهمان به نتایج سایر تیم‌ها نباشد ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و تیم ما هم شرایط خود را دارد.

وی افزود: استقلال تیم خوبی دارد و هفته گذشته با وجود اینکه بازی خوبی مقابل حریفش انجام داد اما نتوانست امتیازی بگیرد آنها برای گرفتن امتیاز وارد میدان می‌شوند. در هر حال هیچ بازی در لیگ آسان نیست و ما هم تلاش خود را می‌کنیم که امتیاز لازم را کسب کنیم. این دیدار مصاف دو مربی جوان است که در لیگ تأثیرگذار هستند.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اعتراض باشگاه راه‌آهن سورینت نسبت به قضاوت داور در دیدار این دو تیم تأکید کرد: من فیلم بازی را ندیدم اما موضوعی که وجود دارد این است که هم‌اکنون فشار زیادی روی داوران می‌آوریم. در دیدار با داماش یک پنالتی صد درصد برایمان نگرفتند به هر حال همانطور که مربی، بازیکن، مدیرعامل اشتباه می‌کنند داور هم امکان دارد اشتباه کند. در بازی با صبا اعتراض‌های زیادی صورت گرفت که چرا پنالتی اعلام شد اما پس از آن مشخص شد که پنالتی درست اعلام شده بود.

قنبرزاده در مورد اینکه در دیدار با راه‌آهن داور به اشتباه به جای پورعلی گنجی به حمدی‌نژاد کارت زرد نشان داد و باعث شد که بازیکن نفت اخراج نشود، افزود: این موضوع را از شما می‌شنوم من نظر خاصی در مورد داوری ندارم، به هر حال کارشناسان هستند که در اینباره صحبت کنند از فاصله دور نمی‌توان در اینباره صحبت کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اینکه نفت سه بازیکن در تیم زیر 22 سال دارد و نحوه تعامل این باشگاه با تیم علی منصوریان چگونه است،‌ تصریح کرد: تیم زیر 22 سال اوایل دی دو بازی دوستانه با کره جنوبی دارد که می‌توان در این بازی از تمام افراد استفاده کرد تا وقفه‌ای در مسابقات لیگ به وجود نیاید. بازی‌ها حساس شده است و اگر همزمان برگزار شود، منطقی‌تر خواهد بود. به هر حال باید کادر فنی با سازمان لیگ جلساتی را برگزار کند تا در اینباره به جمع‌بندی نهایی برسند.

وی در مورد اینکه آیا نفت حاضر است در صورت باقیماندن همین سه بازیکن در تیم زیر 22 سال در شروع مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا که با مسابقات لیگ برتر تداخل دارد بازی‌های خود را ادامه دهد، گفت: ما در آن زمان با ذوب‌آهن و پرسپولیس بازی داریم که آنها هم بیش از دو بازیکن در این تیم دارند اگر آنها راضی باشند که در این شرایط بازی کنند ما هم این موضوع را قبول خواهیم کرد. در واقع ظلم بالسویه عدل است. اگر همه تیم‌ها شرایطی یکسان داشته باشند مشکلی برای بازی‌ها نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)