پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با برانکو هماهنگ هستیم و خدا را شکر تعامل بین ما زیاد است.

مصطفی قنبرپور در رابطه با حضورش به همراه طاهری در مراسم شب هفتم هادی نوروزی اظهار داشت: دیروز کفشگری هم که رابطه بسیار نزدیکی با نوروزی داشت، با ما آمد. روحیه کفشگری واقعا خراب است و من سعی کردم به عنوان نماینده کادرفنی در مراسم دیروز به او روحیه بدهم. به هر حال مراسم خوبی بود و امیدوارم یاد هادی از میان ما نرود.

وی با اشاره به تاثیر درگذشت هادی نوروزی روی روحیه بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس مسئولیت پذیر هستند. به هر حال ما با معضل سنگینی روبرو شدیم. هر چه می خواهیم از این فکر خارج شویم و بیشتر تمرکزمان را روی فوتبال بگذاریم، باز هم نمی شود و فکرمان درگیر اتفاقی است که رخ داد. البته بازیکنان باید درک کنند که به خاطر خودمان، هادی، خانواده اش و هواداران باید به شرایط عادی برگردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: ما باید هدیه خوبی به هادی نوروزی بدهیم، پس باید خودمان را جمع و جور کنیم و بلند شویم. فقط با قهرمانی می توانیم یک هدیه خوب به کاپیتان تیم بدهیم. بازیکنان نیز برای این اتفاق هم قسم شده اند و نیروی عجیبی هم به آنها تزریق شده تا چنین اتفاقی رقم بخورد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی و نبستن بازوبند از سوی نورمحمدی گفت: این موضوع تا روز بازی مشخص می شود. اگر به ما اجازه بدهند که کسی بازوبند را نمی بندد اما فکر نمی کنم چنین اتفاقی امکان پذیر باشد چون یکسری قوانین وجود دارد. نورمحمدی حالا کاپیتان اول پرسپولیس است.

قنبرپور در خصوص غیبتش در تمرینات روزهای اخیر خاطرنشان کرد: با برانکو هماهنگ هستیم و خدا را شکر تعامل بین ما زیاد است. همدلی در کادرفنی پرسپولیس وجود دارد که به هیچ عنوان به حاشیه نمی رود. این چند روز به خاطر مراسم هادی نوروزی درگیر بودم و به همین دلیل در تمرینات کمتر شرکت کردم.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس بیان داشت: نگرانی ما برای بازی اول بعد از تعطیلات است. باید در حالی مقابل صبا قرار بگیریم که بازیکنان ملی پوش ما هم بعد از بازگشت به اردوی پرسپولیس همچنان در شوک درگذشت نوروزی هستند و خوب هم ریکاوری نمی شوند. به هر حال همانطور که گفتم، بازیکنان پرسپولیس باید بعد از مشاهده حضور پرشور مردم در مراسم نوروزی درک کنند که تا وقتی در پرسپولیس هستند، برای خودشان نیستند و باید برای مردم بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)