پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نظر برانکو این است که قرعه نسبتا سختی نصیب پرسپولیس شده است.

مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت این تیم در مدت زمانی که سرخپوشان در اردوی ترکیه به سر می برند به گفت و گو پرداخت که در زیر می آید:

 

*در حال حاضر شرایط تیم به چه صورت است؟

در حال حاضر تمامی بازیکنان تمرینات منظمی را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ پشت سر می گذارند و وی کاملا مصمم است تا بازیکنان چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ فنی به شرایط بسیار بالایی برسند تا با شروع رقابت های لیگ در شرایط بسیار ایده آلی باشند تا با قدرت به مصاف حریفان بروند.

*سال گذشته پرسپولیس بیشتر از لحاظ بدنی لطمه خورد. آیا با این موضوع موافق هستید؟

مهم این است که پرسپولیس در شروع رقابت های لیگ با قدرت بازی ها را آغاز کند. بله، پرسپولیس سال گذشته از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار نداشت اما امسال سعی شده تا پرسپولیس با برنامه ریزی دقیق از لحاظ بدنی در شرایط بسیار ایده آلی قرار بگیرد تا بتواند رقابت های لیگ را با قدرت پشت سر بگذارد.

*با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ در زمان قرعه کشی رقابت های لیگ در اردوی ترکیه به سر می برد آیا وی از نحوه قرعه کشی راضی است یا خیر؟

نظر برانکو این است که قرعه نسبتا سختی نصیب پرسپولیس شده است، زیرا سرخپوشان باید در 3 بازی ابتدایی فصل به جنوب کشور بروند و در آب و هوایی بسیار سخت بازی کنند. البته این اتفاق برای همه تیم ها وجود دارد اما با توجه به اینکه پرسپولیس تیمی است که جوان شده باید به هماهنگی بسیار بالایی برسد تا رقابت ها را با قدرت آغاز کند و ادامه دهد.

 *امسال بازیکنان زیادی در پرسپولیس حضور دارند. آیا این بازیکنان توانستند خودشان را به برانکو و تیم تحمیل کنند؟

مهم این است که امسال پرسپولیس یک تیم منضبط و باانگیزه است و خارج از هر گونه حاشیه فقط به تمرین کردن می پردازد و فکر می کنم نسبت به سال گذشته حاشیه ای در تیم وجود ندارد و این مساله می تواند به تیم کمک زیادی کند. پرسپولیس امسال چند بازیکن جوان را جذب کرد که می توانند به این تیم کمک زیادی کنند. در حال حاضر میانگین سنی سرخپوشان بسیار پایین است و با توجه به بازیکنانی مثل حیدریه، کمندانی، رحمتی، علیپور و… که البته تمامی آنها تجربه بازی کردن را دارند فکر می کنم تیم بسیار جوان و باانگیزه ای را در اختیار خواهیم داشت.

*با توجه به اینکه به پایان زمان نقل و انتقالات نزدیک می شویم هنوز پرسپولیس در چند پست بازیکن جذب نکرده به خصوص در پست دفاع چپ که تنها حیدریه در این پست به پرسپولیس اضافه شده است. فکر نمی کنید این موضوع برای سرخپوشان دردسرساز شود؟

خوشبختانه امسال در پرسپولیس شرایطی فراهم شده تا همه بازیکنان در چند پست مورد آزمایش قرار بگیرند. به طور مثال بابک حاتمی توسط برانکو هم در پست دفاع چپ ظاهر می شود و هم در پست دفاع راست. همانطور که رامین رضاییان در این دو پست به کار گرفته می شود. فکر می کنم در شرایط فعلی پرسپولیس در هر پستی دو بازیکن دارد که امیدوارم هر چه زودتر به هماهنگی لازم هم برسد و با انضباط تیمی بیشتری به میدان برود.

*پرسپولیس تا به حال در اردوی آماده سازی خود دو دیدار دوستانه برگزار کرد و قرار است فردا هم یک دیدار دوستانه دیگر هم برگزار کند. آیا فکر می کنید این دیدارها به پرسپولیس کمک کرده باشد؟

ببینید در بازی اول پرسپولیس به مصاف یک تیم بسیار پرقدرت که در سوپرلیگ ترکیه حضور داشت، رفت و این در حالی بود که بازیکنان هنوز در فشار تمرینات به سر می بردند. اما فکر می کنم یکی از مفیدترین بازی هایی که پرسپولیس انجام داد همین بازی اول بود و برانکو ایوانکوویچ کاملا به نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس اشراف پیدا کرد که می تواند در ادامه بسیار به نفع پرسپولیس باشد. در بازی دوم پرسپولیس به مصاف یک تیم جوان اما باانگیزه رفت که در این بازی با توجه به تعویض هایی که صورت گرفت مشخص شد بازیکنان تعویضی می توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازیکنان ثابت تیم باشند اما مطمئنا در بازی سوم با توجه به حضور بازیکنان زیادی مثل حیدریه و محسن مسلمان که البته امتحان خود را پس داده اند فکر می کنم بازیکنان می توانند به هماهنگی بسیار خوبی برسند اما در نهایت این اردو یک بحث فنی و تاکتیکی دارد که امیدوارم بچه ها بتوانند آن را درک کنند.

*آیا برانکو همچنان به دنبال جذب بازیکن است یا خیر؟

با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم اگر برانکو بتواند بازیکنی را جذب کند قطعا این کار را خواهد کرد. البته برانکو همچنان به دنبال یک مهاجم تمام عیار می گردد. 

*خیلی از منتقدان اعتقاد دارند که پرسپولیس ابتدا به فکر دفاع کردن و سپس به حمله کردن فکر می کند.

نه، من این حرف  را قبول ندارم. با توجه به اینکه پرسپولیس در دیدار اول خود همچنان در فشار تمرینات به سر  می برد برانکو در شرح وظایف بازیکنان تاکتیک دفاع و بعد حمله را قرار داد اما این فقط یک تاکتیک بود و قرار نیست پرسپولیس در همه بازی ها دفاع کند و بعد به حمله بپردازد و مطمئنا برانکو هم جزو مربیانی است که دوست دارد در بازی های مختلف آوراژگل های زیادی داشته باشد.

*محمد انصاری، بازیکن سابق استقلال، در تمرینات شما شرکت کرد. آخرین وضعیت این بازیکن به چه صورت است؟

این بازیکن مورد تایید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و صبح امروز برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس راهی تهران شد و قرار شد بعد از انجام مذاکرات اگر از لحاظ مالی هم به توافق رسیدند قراردادش را با این تیم امضا کند.

*آخرین وضعیت ضرغام اسماعیل به کجا انجامید؟

تمامی مسائل مربوط به جذب این مدافع عراقی بر عهده طاهری بود تا وی با خود این بازیکن به مذاکره بپردازد اما با توجه به شرایطی که پیش آمد باشگاه الشرطه عراق به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند حاضر نیستند رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند و با توجه به اینکه پرسپولیس به دنبال این بود تا این بازیکن را به طور قطعی جذب کنند نه قرضی به همین دلیل فکر می کنم دیگر پرونده این بازیکن در پرسپولیس بسته شده باشد و از خیر او گذشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)