پرسپولیس نیوز : مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: در جلسه 2 روز قبل مسئولان باشگاه هیچ حرفی درمورد برکناری کادر فنی مطرح نشد و همه از کادر فنی حمایت کاملی کردند.

مصطفی قنبرپور در مورد شایعاتی که در رابطه با تغییر کادر فنی پرسپولیس مطرح شده بود، عنوان کرد: بعد از بازی شایعه برخورد با درخشان مطرح شد و اینکه اگر پرسپولیس مقابل ملوان شکست بخورد او را برخواهیم داشت. در جلسه‌ای که دو روز پیش داشتیم هیچ بحثی در این رابطه مطرح نبود و از درخشان حمایت کامل شد و با آرامشی که به کادر فنی دادیم دست آنها را باز گذاشتیم.

وی افزود: حتی در این شایعات نام من را هم مطرح کردند که شاید به کادر فنی اضافه شوم. هر کسی در هر جایگاهی که در پرسپولیس حضور دارد تمام تلاشش را برای انجام خدمت می‌کند. ما پرسپولیسی‌ها هویت‌مان را از حضور در این تیم داریم. اگر در پرسپولیس نبودیم مردم ما را نمی‌شناختند. به دنبال این هستیم که پرسپولیس رو به جلو باشد و در مسیر خود موفق عمل کند. با برد مقابل ملوان این اتفاق می‌افتد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: باز هم می‌دانم هرچه داریم از مردم است. مدیریت در تلاش است تا پرسپولیس از این شرایط بیرون بیاید. مدیران تلاش می‌کنند تا شرایط مالی تیم بهبهود پیدا کند تا مشکلات بازیکنانی که مثل سرباز در این تیم زحمت می‌کشند را حل کنیم.

 

 مصطفی قنبرپور  درباره جلسه روز گذشته کادر فنی پرسپولیس با علی‌اکبر طاهری اظهار کرد: روز گذشته جلسه خوبی در باشگاه با حضور مدیر اجرایی باشگاه و همین طور حمید درخشان و حسین عبدی برگزار شد. مسئولان باشگاه در این جلسه به طور کامل از کادر فنی حمایت کردند و مقرر گردید کادر فنی با رفع نقاط ضعف تیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم نیاز به آرامش و حمایت دارد. اینکه گفته می‌شود درخشان اخراج می‌شود و قنبرپور به جایش می‌آید، در این برهه از زمان اصلا درست نیست. این گونه صحبت‌ها به پیکره باشگاه لطمه می‌زند.

مشاور باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اسپانسری به طور موقت با باشگاه قرارداد بندد گفت: مدیریت تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا مشکلات باشگاه برطرف شود. در همین راستا صحبت‌هایی در زمینه جذب اسپانسر و همین طور جذب کمک‌هایی از سوی هوادارانی که قدرت مالی را دارند انجام شده است. امیدواریم بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم.

قنبرپور درباره آخرین وضعیت جذب ضرغام اسماعیل گفت: مذاکرات با این بازیکن ادامه دارد. البته پس از منتفی شدن حضور شوکت اسلاموف قرار بر این شد یک بازیکن دیگر برای تست به ایران بیاید.

وی در پایان درباره پرداخت پول به بازیکنان نیز گفت: تا به حال حدود 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. بازیکنان هم به نحو احسن وظایف خود را انجام می‌دهند و تمرین می‌کنند. امیدواریم در روزهای آینده باز هم قسمتی دیگر از پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)