پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدواریم بتوانیم با پیروزی در اولین بازی استارت بردهای پی در پی مان را در لیگ بزنیم.

 مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تمرین بسیار خوب پیش می رود و بچه ها کاملا متمرکز هستند و می دانند دارند چه کاری انجام می دهند. آنها می دانند مردم چه خواسته ای از آنها دارند.

وی ادامه داد: امسال هم می تواند سال سختی برای پرسپولیس باشد و هم سال آسانی که این به تفکرات مربیان، خواسته های بازیکنان، کادر تیم و در نهایت شرایطی که بازیکنان باید برای خودشان فراهم کنند برمی گردد. اولین بازی برای ما خیلی مهم است و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در اولین بازی استارت بردهای پی در پی مان را در لیگ بزنیم.

قنبرپور درباره شرایط اردوی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم این اردو 1400 متر از زمین ارتفاع دارد اما به هیچ وجه بازیکنان احساس گرما نمی کنند و به خاطر سکوتی که اینجا هست بچه ها کاملا از وضعیت راضی هستند. محل هتل بسیار آرام است و تیم های کمی در اینجا حضور دارند. اینها همه کمک می کند تا ما در این 10 روز فقط به فکر تمرین  باشیم. زیرا مردم توقع دارند و ما به دنبال این هستیم مقابل آنها سربلند باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)