پرسپولیس نیوز : مربی سابق پرسپولیس گفت: بازگشت رضاییان هم به نفع خودش است و هم به نفع پرسپولیس.

مصطفی قنبرپور درباره وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: پرسپولیس اوضاع بسیار خوبی دارد. در این تیم دگرگونی ایجاد شده و بازیکنان جوانی تزریق شده اند اما با شناختی که من از برانکو داردم می تواند تیم را به هماهنگی لازم برساند. پارسال از نظر بدنی مشکل داشتیم زیرا دیر شروع کردیم ولی امسال با توجه به آنکه کار زودتر شروع شد از نظر بدنی شرایط مناسبی را دارند. به نظر من اگر مسایل اطراف تیم و حاشیه ها اجازه بدهد پرسپولیس موفق خواهد شد.

وی درباره محسن مسلمان و صحبت های که این روزها پشت سر او مطرح می شود خاطرنشان کرد: فکر می کنم به قول شما این حرف ها فقط پشت سر او قرار دارد و از حقیقت به دور است. محسن بازیکنی باتجربه است که سال گذشته نشان داد بدون حاشیه از چه سطح فنی برخوردار است. مطمئن باشید او از حواشی دور است . محسن متاهل است و البته به اصول اخلاقی کاملا تعهددارد. بازیکنی در سطح پرسپولیس می داند که هرجایی نمی تواند برود چون اگر به او آسیب برسد به کل مجموعه آسیب رسیده است.

رییس آکادمی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظور طاهری از طرح این موضوع که برانکو اواخر فصل گذشته با رضاییان مشکلاتی داشته است چیست؟ گفت: فصل گذشته هم برانکو به خوبی بازیکنان را آنالیز کرد و هم بازیکنان از این مربی شناخت پیدا کردند. بنده دقیقا نمی دانم منظور چه اتفاقی است اما به نظر من به لحاظ فنی نمی توان از رامین ایرادی گرفت. می ماند بحث غیرفنی آن که معتقدم با یک بزرگ تری می توان شرایطی را فراهم کرد که رامین به پرسپولیس برگردد فکر می کنم این اتفاق هم به نفع پرسپولیس است و هم به خود رامین کمک می کند.

قنبرپور درباره این موضوع که برانکو راضی به این بازگشت نشده است، بیان داشت: مطمئن باشید برانکو هم انسان است و مثل همه مربیان برای خودش افکاری دارد. فکر می کنم برانکو درباره رامین به فکر کردن بیشتر نیاز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)