پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز دیدار روز جمعه برای مان حیاتی است.

مصطفی قنبرپور،درباره دیدار سرخپوشان مقابل صبا اظهار داشت: روز جمعه در قم دیداری حساس و دشوار داریم. آنها تیم خوبی دارند و با توجه به اینکه مربی شان علی دایی است قطعا برای بازی هجومی و بردن به مصاف ما می آیند. ولی این را هم نباید نادیده گرفت که پرسپولیس برای جبران امتیازات از دست داده دیگر فرصتی برای اشتباه ندارد. تکلیف ما باید در این 8 هفته مشخص شود و برای رسیدن به هدف دیگر نباید فرصت سوزی کنیم. البته اگر می خواهیم در بازی جمعه پیروز شویم باید ضربات آخر را خوب بزنیم زیرا محکوم به برد هستیم.

مربی سرخپوشان افزود: امیدوارم این بار حوادث فوتبال به نفع ما باشد و توپ هایمان به تور دروازه حریف بچسبد. اگر بخت یارمان باشد مسلما می توانیم از پس صبا برآییم و با سه امتیاز به تهران برگردیم.

قنبرپور درباره این انتقاد که پرسپولیس در زدن ضربات آخر اشکالاتی دارد گفت: بنده این انتقاد را می پذیرم ولی باید متذکر شوم که ما در هر جلسه تمرینی خود بخشی از کارمان به تمرینات تهاجمی و زدن ضربات آخر اختصاص دارد. اما با این حال می پذیرم که در این بخش مشکل داریم و باید تمرکز کافی داشته باشیم. یکی از دلایل مهم این مساله فشار و حساسیتی است که روی بازیکنان مان وارد شده و مسلما برای خروج از این شرایط به تمرکز نیاز داریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جری بن سون مهاجم هندوراسی که هنوز نتوانسته خودش را نشان بدهد، بیان داشت: این بازیکن با صلاحدید برانکو به تیم ما اضافه شد و در دربی هم گل زد اما در ادامه شرایطی که انتظار داشتیم را نشان نداد. اینکه در بازی روز جمعه از او استفاده کنیم یا نه، هنوز مشخص نیست و  برانکو بعد از تمرین فردا در این باره تصمیم می گیرد. اما این را باید یادآور شوم که ما 8 هفته مهم پیش رو داریم و بازیکنان تیم مثل بن سون باید بیشتر کار و تلاش کنند تا در این هفته ها کمک حال پرسپولیس شوند.

قنبرپور درباره این مساله که اگر پرسپولیس جمعه نتواند امتیاز بگیرد از جمع مدعیان دور خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: یک چیزهایی از دست ما خارج است و باید خدا کمک کند و بچه ها زحمت بکشند. این را نیز فراموش نکنید که در 8 هفته باقیمانده ممکن است رقبای ما هم به مشکل ما دچار شوند و توپ هایشان گل نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)