پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به زودی بر سر ترکیب تیم برای دربی به جمع بندی نهایی می رسیم.

مصطفی قنبرپور، درباره شرایط سرخپوشان در آستانه دربی 82 اظهار داشت تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد. دیروز و امروز زیر باران تمرین کردیم و برانکو از وضعیت بچه ها رضایت کامل دارد. امروز هم که  علی پروین بزرگ تیم فوتبال پرسپولیس در کنار بازیکنان حاضر شد و سالن بدنسازی با تک تک بازیکنان دست داد و انرژی مثبتی به آنها منتقل کرد.  پروین با آقای برانکو نیز گفت وگویی داشتند که این گفت وگو پر بود از امواج مثبت. علی آقا در جمع بازیکنان این پرسپولیس را با پرسپولیس دهه 60 مقایسه کرد و حتی با نام بردن از بنده گفت: این تیم مرا یاد پرسپولیسی می اندازد که همین آقا مصطفی در آن بازی می کرد.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب اصلی برای دربی رسیده است، خاطرنشان کرد: ما تمرینات تاکتیکی مورد نظرمان را انجام دادیم و به زودی به ترکیب اصلی می رسیم و  برانکو فردا در جلسه فنی و در جلسات خصوصی نکات مورد نظر را به بازیکنان گوشزد می کند. بازیکنان پرسپولیس همگی در شرایط خوبی قرار دارند و مترصد فرصت هستند تا در میدان حاضر شوند و خودشان را به بهترین شکل نشان دهند.

قنبرپور درباره دعوت امروزش از علی کریمی گفت: من با علی از سال ها قبل رفاقت داریم و علی همیشه به من لطف داشته است امروز با او تماس گرفته ام و درباره تیم صحبت کردیم و از او خواستم برای بالا بردن روحیه بازیکنان در تمرین فردای ما شرکت کنند. علی هم گفت که از خدایش هست که کنار تیم باشد و اگر فردا به شهرستان سفر نکند در کنار ما خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)