پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم همه به دنبال اصل جریان باشیم نه به دنبال حواشی.

مصطفی قنبرپور ، در خصوص دیدار سرخپوشان برابر پیکان در جام حذفی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم برای دیدار مقابل پیکان شرایط بسیار خوبی است. بعد از اضافه شدن بازیکنان تیم ملی امید و بزرگسالان توانستیم دو روز را با نفرات کامل تمرین کنیم و امیدوارم در بازی مقابل پیکان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص تیم پیکان اذعان داشت: پیکان تیم بسیار خوبی است و نباید به این فکر کنیم که با یک تیم لیگ یکی بازی داریم. چون از نظر ما پیکان یک تیم لیگ برتری است و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعات اخیر مبنی بر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی به برانکو آیا تمرکز این مربی را برهم نزده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان ذره ای تمرکز برانکو ایوانکوویچ برهم نخورده است. برانکو صبح امروز و در جمع بازیکنان اعلام کرد که فقط و فقط به کارش فکر می کند و موفقیت پرسپولیس برای او از هر چیز دیگری ارزشمند تر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که دوستدار پرسپولیس هم هستند مطالب را شفاف تر بیان کنند تا به تیم کمک کنند. اینکه برانکو به عنوان سرمربی کرواسی کاندید شده یک اتفاق بسیارخوب است. او به فوتبال ایران بسیار کمک کرد و نشان می دهد چه مربی سطح بالایی است. امیدوارم همه به دنبال اصل جریان باشیم نه به دنبال حواشی.

مصطفی قنبرپور در پایان در خصوص اظهارات آبی پوشان مبنی بر زدن 8 گل به پرسپولیس ادامه داد: بالاخره وقتی اتفاقی رخ داده باشد باید حداقل جایی ثبت شده باشد. فکر نمی کنم همچنین اتفاقی رخ داده باشد. من بدون هیچ کنایه ای این صحبت را مطرح می کنم و مطمئنم خود آبی پوشان هم می دانند که این اتفاق هرگز رخ نداده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)