پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردبین به غیر از اینکه بزرگ من است شناسنامه باشگاه پرسپولیس است و احترامش بر همه ما واجب است.

مصطفی قنبرپور  در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با کامل شدن بازیکنان توانستیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. اردوی ترکیه به تیم  کمک کرد تا به مرور کارهای تاکتیکی خود بپردازد و کم کم پرسپولیس شکل واقعی خود را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: خوشحالم که تمام بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را ادامه می دهند و هیچ آسیب دیدگی در تیم نداریم و با توجه به شرایط تمرین فکر می کنم امسال یک سال بسیار خوبی را در لیگ سپری کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که نسبت به انتخاب مهدی طارمی به  عنوان بهترین مهاجم سال گذشته صورت گرفته است، اظهارداشت: به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم که مهدی طارمی به این عنوان دست پیدا کرد و فکر می کنم کاملا لیاقت این عنوان را هم داشت اما دوستان این را بدانند که قشنگی ورزش این است که به تصمیماتی که  گرفته می شود احترام بگذاریم. طارمی یک فصل بسیار برای ما زحمت کشید و از لحاظ فنی هم در شرایط بسیار ایده آلی قرار داشت و خوشحالم که به لحاظ اخلاقی و انضباطی هیچ تغییری پیدا نکرد و امیدوارم کسانی که به انتخاب طارمی ایراد می گیرند کمی کلاه خودشان را بالاتر بگذارند.

وی در خصوص انتخاب آل  اشپورت به جای مجید به عنوان اسپانسر پرسپولیس گفت: در خصوص لباس تیم باید مدیریت جوابگو باشد اما واقعیت این است که برند مجید از لحاظ کیفیت حداقل چیزی که در اردو همراه ما بود در شرایط ایده آلی قرار نداشت.

قنبرپور در خصوص شایعه اختلاف وی با محمود خوردبین اظهار داشت: این اختلاف به هیچ عنوان صحت ندارد. خوردبین به غیر از اینکه بزرگ من است شناسنامه باشگاه پرسپولیس است و احترامش بر همه ما واجب است اما متاسفانه بعضی ها می خواهند بین من و ایشان اختلاف ایجاد کنند که مطمئنا موفق نخواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)