پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برانکو ایوانکوویچ از من خواست در کنارش باشم و به او کمک کنم.

مصطفی قنبرپور در خصوص انتخابش به عنوان دستیار دوم برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: ابتدا از اعتماد مدیریت باشگاه تشکر می کنم. قبل از هر چیز از تمام پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت می خواهم و ممنونم این فرصت نصیب من شد. امیدوارم بتوانم به همراه برانکو ایوانکوویچ اهداف تیم را جلو ببریم و در کنار ایشان پرسپولیس را به جایگاه خود برسانیم.

وی در خصوص اینکه آیا خود برانکو شما را به عنوان دستیارش پذیرفت یا اینکه به خاطر طاهری به این سمت رسیدید، خاطرنشان کرد: من چند جلسه با برانکو ایوانکوویچ صحبت داشتم و با او ارتباط برقرار کردم. به نوعی در خصوص روحیاتمان با یکدیگر صحبت کردیم.  من در سال های گذشته همیشه به عنوان مربی نفر اول کار کردم. همچنین چند سال به عنوان سرمربی تیم  نوجوانان و جوانان ایران مشغول به کار بودم. به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ از من خواست در کنارش باشم و به او کمک کنم. امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که بعد از جذب نفرات جدید بتوانیم تلاش کنیم تا پرسپولیس شایستگی هایش را بار دیگر نشان دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن شما دیگر حضور باقری در پرسپولیس منتفی است بیان داشت: کریم باقری جزو بزرگان فوتبال و از اسطوره های فوتبال و تیم ملی است. قطع به یقین وی باید در تیم حضور داشته باشد. من و باقری در کنار هم هستیم و سعی می کنیم یار یکدیگر باشیم و در کنار نظم و انضباط به تیم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر زمانی طاهری از سرپرستی تیم کنار برود آیا شما هم با او از سمت خود کنار خواهید رفت یا نه، تصریح کرد: زمانی که من به عنوان مشاور طاهری کار می کردم بحث اخلاقی بود. من در پرسپولیس فوتبال بازی کردم و این از افتخاراتم است که به وسیله این تیم من را می شناسند و به نوعی بدهکار باشگاه هستم. اکنون به دنبال این هستم دینم را به باشگاه ادا کنم. الان که به دعوت برانکو به کادر فنی اضافه شدم امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم. برانکو آدم فوق العاده حرفه ای است و تمام تلاشم این است که از وجود او استفاده کنم و اگر اندک تجربه ای هم دارم در اختیار برانکو قرار بدهم.

قنبرپور درباره نگرانی هواداران نسبت به شرایط نقل و انتقالات گفت: امروز حدود 3 ساعت در باشگاه جلسه برگزار شد و این نشان دهنده این است که همه اعضا و برانکو می خواهند همه چیز به بهترین شکل ممکن جلو برود. به طور کلی برانکو فهرستش را اولویت بندی کرده است و اگر هر بازیکنی به هر دلیلی نتواند به پرسپولیس بیاید مطمئنا برانکو برای وی یک پلن B قرار داده و حتما بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)