پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من قبلا هم گفتم که درباره قراردادم هیچ صحبتی ندارم.

مصطفی قنبرپور  در خصوص شرایط سرخپوشان پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم بسیار یکدست و خوبی است. مجید جلالی همواره از بازیکنان جوان در ترکیب خود سود می برد. همچنین این مربی امسال با جذب بازیکنان باتجربه ای مثل نکونام تیم را باتجربه تر هم کرده است. سایپا برخلاف خیلی از تیم ها باز بازی می کند و مطمئنا اگر بخواهیم در زدن موقعیت های آن سهل انگاری کنیم در برابر این تیم به مشکل خواهیم خورد.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به شناختی که از سایپا دارد به برانکو مشورت داده است یا نه، تصریح کرد: این اتفاق این گونه نیست که فقط مختص به این بازی باشد بلکه خود برانکو در هر بازی و دو روز قبل از آن با کادر فنی خود مشورت می کند و سپس این مساله را با بازیکنان در جریان می گذارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه  پرسپولیسی ها در بازی مقابل پیکان طراوت گذشته را نداشتند، گفت: من این حرف را کاملا قبول دارم اما این را باید در نظر گرفت که بازیکنان ملی پوش بزرگسالان و امید ما چند روز در تیم حضور نداشتند و تیم ملی را همراهی می کردند. به همین دلیل زمانی که به تیم اضافه شدند این اتفاق باعث نشد که با تیم هماهنگی گذشته را داشته باشند و من هم قبول دارم که تیم طراوت گذشته را نداشت. البته مطمئنم در بازی مقابل سایپا پرسپولیس متفاوتی را خواهید دید.

وی در خصوص شرایط مالی سرخپوشان گفت:قرار است با مساعدت باشگاه و طبق قولی که باشگاه به سرخپوشان داده تا انتهای هفته آینده مبلغ قابل توجهی به حساب بازیکنان پرداخت شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به حواشی این روزهای تیم مبنی بر فشار خارجی برای بازی دادن محسن مسلمان به برانکو عنوان کرد: تا آنجایی که من می دانم برانکو مربی نیست که بخواهد تحت فشار قرار بگیرد. او تمام بازیکنان را به خاطر عملکردشان بازی می دهد نه به خاطر سابقه شان. مطمئن باشید برانکو اگر به این نتیجه برسد که بازیکنی خوب است او را در ترکیب می گذارد و به این حرف ها اصلا کاری ندارد.

قنبرپور در خصوص شایعه اینکه گفته می شود در تیم پرسپولیس جاسوس وجود دارد گفت:این را مطمئن باشید کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند به دنبال برهم زدن آرامش تیم هستند. من هم این تیم را شنیده بودم اما مطمئن باشید در تیمی مثل پرسپولیس هیچ جاسوسی وجود ندارد.

وی در پایان درباره آنالیز برنامه نود از مبلغ قراردادها و اینکه قرارداد او بیشتر از چند مربی لیگ برتری است، افزود: من قبلا هم گفتم که درباره قراردادم هیچ صحبتی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)