پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با لخویا برنده تیمی است که تمرکز و تفکر بیشتری داشته باشد و پرسپولیس این توانایی را دارد که با خواندن دست حریف ، آنها را با حملات سریع غافلگیرکند.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود:پرسپولیس در آسیا تیمی متفاوت است و متمایز از لیگ بازی می کند. متأسفانه پرسپولیس در رقابت های داخلی به نتیجه مطلوب نرسید و فکر میکنم این مساله خود به انگیزه ای برای اعضای تیم بدل شده است تا در آسیا جبران کرده و هواداران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد با توجه به بازی های قبلی در لیگ قهرمانان با اطمینان می توان گفت که بازیکنان پتانسیل ارائه یک بازی قابل قبول را خواهند داشت.

برای این منظور لازم است که بازیکنان در تمام لحظات روی بازی متمرکز باشند و مانند آنچه در بازی قبل شاهد بودیم، روی ندهد. آنها اگر فوتبال خودشان را انجام بدهند و با تفکر جلوی لخویا قرار بگیرند می توانند به نتیجه لازم دست پیداکنند.بازی با سپاهان تجربه خوبی شد. تمام تمرکز باید روی مسایل فنی باشد و اگر از ناحیه داوری اشتباهی  پیش آمد یا اگر بازیکنان لخویا جنگ روانی راه انداختند، نباید ذهن بازیکنان پرسپولیس را درگیر کند.

پیشکسوت پرسپولیس که در تیم قهرمان آسیا عضویت داشت، خاطر نشان کرد:

بازیکنان لخویا در حاضر با توجه به قهرمانی در لیگ کشورشان روحیه خوبی دارند و طبعاً با شکستی که جلوی پرسپولیس تجربه کردند می خواهند از حیثیت خودشان دفاع کنند. در مجموع این دیدار ، بازی لحظه ها است و کسی برنده است که نسبت به دیگر تمرکز و تفکر بیشتری داشته باشد.

قنبرپور در پایان تصریح کرد:

برانکو با توجه به تجاربی که دارد در این مقطع بیش از هر چیزی می تواند روی مسایل روحی و روانی کار کند و مهم است که بازیکنان تا چه میزان وظایف محوله را به خوبی انجام بدهند. از نظر شکل بازی لخویا هم به گونه ای است که پرسپولیس می تواند با شناسایی تدابیر آنها ، نسبت به خنثی کردنشان اقدام کند.

البته قطعاً لخویا پس از به بن بست خوردن در بازی رفت ، سعی میکند روش های جدیدی را به بازی خود اضافه کند، اما برای پرسپولیس فرصت خوبی وجود دارد که با حملات سریع به هدف خود برسد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)