پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ظرفیت‌های لازم برای توفیق در هر دو جام را دارد و اعتبار لیگ هم به سوت‌های داوران است.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با شرایط تیم برای بازی با سایپا، اظهار کرد: بازی‌ها فشرده شده است، بعد از اینکه برای 10 روز 7 بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم، در حال حاضر نیز با توجه به فشردگی بازی‌ها نمی‌توانیم تعداد جلسات تمرینی زیادی داشته باشیم ولی شرایط تیم مرحله به مرحله بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرین روز یکشنبه به ریکاوری اختصاص داشت. تمرین فردا هم برنامه پیش از روز بازی است که سبک‌تر از روزهای معمول انجام می‌شود و امروز جلسه‌ای است که می‌توان با انرژی زیاد تمرین کرد، بعد از بازی با سایپا هم به فاصله کمی بازی جام حذفی برابر ملوان را داریم و در این شرایط حفظ تمرکز اهمیت زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی با سایپا ساده نخواهد بود. در واقع هیچ بازی آسانی نداریم. همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس دنبال ارائه بهترین بازی هستند. خوشبختانه بازیکنان مسوولیت خود را به خوبی می‌دانند. همچنین رفاقت و همدلی درون تیم وجود دارد و ایوانکوویچ انگیزه لازم را بین بچه‌ها ایجاد کرده است و بازی به بازی شرایط بهتر خواهد شد.

قنبرپور درباره قرعه پرسپولیس در جام حذفی و توان تیم برای موفقیت در دو جام تصریح کرد: قرعه سختی به ما خورده است و هر بازی حکم فینال را دارد چون همیشه یک طرف بازنده وجود دارد و با تجربه‌ای که وجود دارد، هر بازی ما می‌تواند در فینال هم برگزار شود. به نظر من هر تیمی که خوب تمرین و با مسائل حرفه‌ای برخورد کند، بازیکنان مورد نیاز را داشته باشد و اعضای تیم به هم نزدیک باشند، توان موفقیت و قهرمانی در دو جام را خواهد داشت و این مسائل در پرسپولیس وجود دارد. مهمترین مانع، حاشیه‌ها خواهد بود که در جایی مثل پرسپولیس زیاد است. ما هر قدر از حاشیه فاصله بگیریم انرژی و تمرکز بیشتر برای رسیدن به اهدافمان خواهیم داشت. در این شرایط مدیریت باشگاه هم با تمام قوا در صدد رفع مشکلات است تا اعضای تیم بتوانند با دغدغه کمتری کار را دنبال کنند.

وی درباره اعتراض‌هایی که نسبت به عملکرد داور در دقایق پایانی بازی با پیکان وجود داشت، گفت: به هر حال شرایط پراسترسی بود. هر اشتباه از سوی بچه‌های خودمان با داور می‌توانست در یک لحظه همه چیز را برای بیش از 30 میلیون هوادار تمام کند. خدا را شکر مواردی که اعتقاد داریم سهوی بود، روی روند بازی تاثیر نگذاشت. باید به داور احترام گذاشت، البته داور هم انسان است و اشتباه می‌کند ولی با وجود مشکلاتی هم که جامعه داوری با آن روبرو است باید سعی کنند این اشتباهات کمتر شود چون مثلا در مورد تیمی مثل پرسپولیس این اشتباهات به سرنوشت چند میلیون نفر گره می‌خورد. سوت‌های درست به لیگ و عناوینی که کسب می‌شود اعتبار می‌دهد و سوت‌های اشتباه هر چند ناخواسته و سهوی هستند ولی تمام اعتبار لیگ و عناوین آن را با وجود این گردش مالی عظیم زیر سوال می‌برد و البته در چنین شرایطی باید به داوری هم رسیدگی بیشتری صورت بگیرد.

قنبرپور در پایان افزود: از همه این حرف‌ها که بگذریم به بحث هواداران می‌رسیم که حضورشان برای تیم حیاتی است. آنچه باعث شد مرحله سخت ابتدای فصل را به سلامت پشت سر بگذاریم، حضور آنها بود. در شرایطی که همه می‌گویند تماشاگران با فوتبال قهر کرده‌اند، اینکه هواداران پرسپولیس با حضور صد هزار نفری ورزشگاه را پر می‌کنند، اینکه در روزهای نتایج بد تا دقیقه 90 تیم را تشویق می‌کنند، اتفاق خارق‌العاده‌ای برای تمام فوتبال است. فقط هواداران باید بدانند ما چه هنگامی که مشکل داریم و چه زمانی که نتیجه می‌گیریم به آنها نیاز داریم و حضورشان واقعا تیم را متحول می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)