پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن تیمی است که زیبا و نتیجه‌گرا بازی می‌کند و به نظرم عامل برد پرسپولیس در روز چهارشنبه می‌تواند نظم تیمی ما باشد.

مصطفی قنبرپور در خصوص دربی 81 که با تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال همراه بود، گفت: خوشحالم که همه یک بازی خوب در دربی دیدند و این مشخص بود که پرسپولیس چقدر نسبت به گذشته متفاوت بازی می‌کند. ما حتی می‌توانستیم برنده دربی داشته باشیم اما درخشش رحمتی و عدم تمرکز بازیکنان خودمان باعث شد که با سه امتیاز از زمین بیرون نیاییم اما امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم استقلال را شکست دهیم.

وی درباره دیدار روز دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی که در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: بازی با ذوب‌آهن آن هم در اصفهان بازی سختی است چراکه این تیم مربی جوان و کاربلدی مثل یحیی گل‌محمدی دارد که علاوه بر فوتبال زیبا نتیجه‌گرا هم بازی می‌کنند. با این همه بازی در جام حذفی هر بار حکم فینال را دارد و قطعا برانکو صحبت‌های لازم را در این باره به بازیکنان گوشزد خواهد کرد تا بازیکنان از لحاظ روحی، ذهنی و جسمی ریکاوری کنند و از دقیقه یک تا دقیقه 90 و حتی دقیقه 120 فوتبال منطقی ارائه کنند چراکه عامل برد ما در اصفهان می‌تواند نظم تیمی باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خط حمله ذوب‌آهن که در دو بازی اخیرش 8 گل به ثمر رسانده تصریح کرد: آنها بازیکن باهوش و با تجربه‌ای مثل مهدی رجب‌زاده دارند که یک بازی‌ساز قهار است و از خط حمله خوبی بهره می‌برد. نقطه قوت ذوب‌آهن ارسال‌های این تیم از جناحین هستند اما در بازی که ما مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر انجام دادیم که متاسفانه باختیم همه دیدند یک فوتبال یک‌طرفه انجام شد و فوتبال زیبا برای ما بود. با این همه ما در این بازی محکوم به برد هستیم و روی نقاط ضعف ذوب‌آهن کار کرده‌ایم و بدون شک بهترین بازی خود را انجام خواهیم داد تا دست پر به تهران برگردیم.

قنبرپور در خصوص عدم حضور سوشا مکانی و مهدی طارمی در بازی با ذوب‌آهن به دلیل محرومیت و اینکه این مسئله چقدر در کیفیت بازی پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعا این دو بازیکن از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس هستند اما باید پذیرفت که این دو بازیکن همراه ما نخواهند بود. با این همه بازیکنانی که به عنوان جایگزین در ترکیب قرار می‌گیرند بدون شک همه تلاششان را خواهند کرد تا پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرد. قطعا میان 11 بازیکنی که به زمین می‌روند هماهنگی زیادی وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شکست احتمالی ذوب‌آهن می‌توان گفت راه پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی هموار شده اظهار داشت: در حال حاضر همه فکر ما به بازی روز چهارشنبه است و اگر با توکل به خدا و همت بچه‌ها دست پر از اصفهان به تهران برگردیم تا فینال دو بازی دیگر در پیش خواهیم داشت و به همین دلیل الان فقط به بازی با ذوب‌آهن فکر می‌کنیم. در بازی‌های جام حذفی بارها شاهد بودیم که تیم‌های رده‌های پایین‌تر تیم‌های لیگ برتری را حذف کردند و این نشان از این دارد که در جام حذفی چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)