خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر تمرکز خود را به ویژه در برنامه دفاعی حفظ کند، این قدرت را دارد که به همه حریفان خود ضربه بزند.

مصطفی قنبرپور افزود: بازی با ذوب آهن نشان داد پرسپولیس از چه پتانسیل بالایی برخوردار است. تیمی که توانست در نیمه دوم سه گل بزند چنین امکانی را برای نیمه اول هم دارد و از اینرو بازی با پیکان هم یک اتفاق نبود. این توانایی در پرسپولیس دیده می‌شود که بتواند اکثر بازی‌های خود را با پیروزی‌های پر گل پشت سر بگذارد ولی این میسر نمی‌شود مگر اینکه ساختار دفاعی محکمی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظر من مشکل پرسپولیس در شروع بازی، عدم تمرکز کافی بود. حریفان پرسپولیس مثل همین ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن ندارند، با تمام وجود خود برابر پرسپولیس بازی می‌کنند. چنین حریفانی می‌توانند خطرناک باشند و کافی است تا بچه‌ها تمرکز لازم را نداشته یا خللی در ساختار دفاعی بوجود آید تا کار سخت شود. بدون تردید مربیان روی این مساله کار می‌کنند. چنانکه در همان بازی هم دست به کار شدند و یک نیمه متفاوت را در ادامه شاهد بودیم. بازی با ملوان هم از این قاعده مستثنی نیست.

بازیکنان ملوان انگیزه‌های زیادی دارند و در خانه بازی می‌کنند و راه مقابله با آن، انگیزه و تمرکز متقابل بازیکنان پرسپولیس خواهد بود. من به عنوان یک پرسپولیسی که کریمی را دوست دارد خیلی خوشحالم که این بازیکن هم برگشت. امیدوارم کریمی هر چه زودتر پایش خوب شود و به کمک تیم بیاید و بازگشت او هم نیروی بیشتری را در تیم ایجاد کند.

جذب حقیقی قطعا کمک دیگری به تیم است. البته باید به او بگویم هر جا که بوده است را فراموش کند، پرسپولیس یک دنیای دیگر است و باید با حفظ تمرکز خود، سریع با شرایط وفق پیدا کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان آینده در پایان درباره تیم خود گفت: تیم ملی نوجوانانی که زیر نظر آقای علی دوستی کار می کنند سال بعد به جام جهانی می رود و این تیم که در حال هدایت آن هستم همان تیم ملی نوجوانان است که از سال بعد وارد رقابت‌های آسیایی می‌شود. شهریور 92 باید در قهرمانی آسیا شرکت کنیم و برای فروردین در نظر داریم که در ازبکستان یا ایتالیا اردو بزنیم. در حال حاضر هر ماه اردوی 4، 5 روزه برگزار می‌کنیم و بین اردو همچنان به دنبال استعدادهای جدید هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)