پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو در روز ۸ ساعت با برادران پانادیچ در ارتباط است و طبیعی است که با آن‌ها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل ذوب آهن گفت: بعد از اینکه از اصفهان به تهران برگشتیم و نتیجه را از دست دادیم از عصر جمعه کارمان را برای بازی با ذوب آهن آغاز کردیم. خوشبختانه هواداران ما فهیم هستند و می‌بینند که پرسپولیس نسبت به فصل گذشته هجومی‌تر بازی می‌کنند. البته آن‌ها نتیجه می‌خواهند و با اضافه شدن سوشا مکانی و هادی نوروزی می‌توانیم شرایط خوبی در بازی با ذوب آهن داشته باشیم.

وی در مورد ذوب آهن هم اظهار داشت: ذوب آهن تیم خوبی است و خط حمله سرعتی دارد و دیدید که در آخرین بازی‌اش در تهران استقلال را شکست داد با این همه آن‌ها ضعف‌هایی هم دارند که ما به این ضعف‌ها آگاهیم و با شناخت به مصاف ذوب آهن می‌رویم. هواداران هم هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم پنجشنبه هم به استادیوم بیایند و تیم را تشویق کنند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هنوز هم اتفاقی نیفتاده و شرایط جدول به گونه‌ای است که با یک برد می‌توان تا اواسط جدول بالا بیاییم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه قرارداد 400 میلیون تومانی‌اش با باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من به این مسائل ورود نمی‌کنم. به هرحال هر کسی با توجه به جایگاهی که دارد قرارداد می‌بندد و باید بگویم نه برانکو و نه کریم باقری و حتی من جای کسی به پرسپولیس نیامده‌ایم و هر کدام براساس شرایطی که داریم قرارداد بستیم و کار می‌کنیم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا برانکو از دستیاران ایرانی‌اش مشاوره می‌گیرد یا نه و به نظر می‌رسد سرمربی کروات پرسپولیس با دستیاران خارجی‌اش ارتباط بهتری دارد تصریح کرد: به هر حال برانکو در روز 7-8 ساعت با برادران پانادیچ در ارتباط است و قطعا با هم هماهنگ تر هستند. از طرفی دیگر صبح‌ها من در باشگاه درگیر رتق و فتق کارها هستم و عصرها هم به تمرین می‌رویم تا به پرسپولیس کمک کنیم. از طرفی دیگر من در مسائل روحی بازیکنان کار می‌کنم و سعی می‌کنم با بازیکنان ارتباط خوبی داشته باشم. به هر حال برانکو از ما نظر می‌خواهد اما در نهایت تصمیم گیرنده آخر خود اوست. در پرسپولیس هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و ما با هم تبادل نظر خوبی را داریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره این اظهار نظر جعفر کاشانی که گفته بود پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم می‌خواهد گفت: بازیکنان پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند اما باید در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بزرگی کنند. بازیکنانی به پرسپولیس آمدند که همگی در تیم‌هایشان جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار بودند و از طرف دیگر پرسپولیس سقف فوتبال ایران است و باید همه بازیکنان با همدلی و یکپارچگی در پرسپولیس بزرگی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)