پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تکلیف‌ تیمش برابر استقلال اهواز در حضور هواداران، ارائه بازی خوب، منطقی و کاملا متفکرانه است تا در این مسابقه به پیروزی دست یابد.

مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال اهواز در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان در اردو هستند و تمرینات بسیار خوبی را در تعطیلات پشت سر گذاشتیم. بازیکنان بزرگسال و امید تنها تمرین ریکاوری انجام دادند اما با صحبت‌های برانکو همه نفرات برای بازی با استقلال اهواز آماده ذهنی کاملی دارند.

وی اضافه کرد: جام حذفی را به هر دلیلی از دست دادیم و همه می‌دانند که چگونه پرسپولیس از گردونه این رقابتها کنار رفت. خوشبختانه برانکو با صحبت‌های خود بازیکنان را خیلی سریع برگردانند و با نفرات تیم با انگیزه بسیار خوبی، تمرینات را به بهترین شکل پشت سرگذاشتند تا برای این بازی کاملا آماده باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: همه بازیکنان امروز جایگاه خود را می‌دانند و مسئولیتی که در مقابل تیم دارند، را لمس کرد‌ه‌اند. تکلیف‌مان برابر تیم خوب استقلال اهواز در حضور هواداران، ارائه یک بازی خوب، منطقی و کاملا متفکرانه است تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس از همه هواداران تشکر و قدردانی می‌کنیم زیرا تشویق‌های آنها روحیه و نیروی مضاعفی به بازیکنان می‌دهند. نمونه بارز آن بازی با استقلال تهران بود که تا دقیقه ۹۰ و اندی تیم تشویق شد و بازیکنان با غیرت پرسپولیس با ارائه بازی زیبا و منطقی گل تساوی را به ثمر رساندند.

قنبرپور در پایان گفت: با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم زیرا تیم بسیار بزرگی است، اگر در بازی دربی بیشتر زمان داشتیم، گل برتری را به هم به ثمر می‌رساندیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با استقلال اهواز در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)