پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در تیم هیچ بازیکنی را نداریم که بخواهد برای خودش کار کند و کاملا همه چیز روی اصول تیمی قرار دارد.

مصطفی قنبرپور در خصوص دیدار این تیم برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. هواداران بازی بسیار زیبایی را تماشا کردند و فکر می کنم هر دو تیم موقعیت های خوبی را روی دروازه همدیگر خلق کردند.  البته متاسفانه جو ورزشگاه به خاطر فحاشی که به داور شد مسموم بود و این دور از روح ورزشی است.
وی ادامه داد: هم تراکتور و هم پرسپولیس فوتبال زیبایی را بازی کردند. ما می دانستیم بازی سنگینی داریم و نقاط ضعف و قوت تراکتور را کاملا آنالیز کرده بودیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ما باید یاد بگیریم کمی فوتبال را با حوصله بازی کنیم. اگر بتوانیم این طور دقت کنیم می توانیم تعداد گل هایمان را بالا ببریم. ما در همین بازی مقابل تراکتور هم می توانستیم با سه گل از زمین خارج شویم که متاسفانه این امر رخ نداد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا بن سون پشت ضربه پنالتی ایستاد و طارمی این پنالتی را نزد، اذعان داشت: خود برانکو گفت که بن سون از لحاظ روحی آماده تر است و این تشخیص خود برانکو ایوانکوویچ بود که بن سون پنالتی بزند. البته این بازیکن هم کاملا مسلط پنالتی اش را تبدیل به گل کرد و بازیکنی است که در مسابقات بزرگی به میدان رفته و در تیم ملی هندوراس هم جزو سه نفری است که برای تیمش پنالتی می زند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در بازی خیلی کم به بن سون پاس می دهند، تصریح کرد: من فکر می کنم این حرف ها کاملا شایعه است و پرسپولیس دارد شرایط خوبش را به دست می آورد و مطمئنم خیلی زود به روزهای اوج خود باز می گردد. ما در تیم هیچ بازیکنی را نداریم که بخواهد برای خودش کار کند و کاملا همه چیز روی اصول تیمی قرار دارد.

مصطفی قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: ما تمرینات تیم را از چهار روز دیگر شروع خواهیم کرد و سعی می کنیم در این مدت به شرایط ایده آل بازگردیم تا در پایان تعطیلات در فرم ایده آلی قرار داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)