پرسپولیس نیوز : مشاور عالی مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس امروز بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد و معتقدم درخشان هم باید به کارش ادامه دهد.

"مصطفی قنبرپور"، درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: امیدوارم هر کسی که به صلاح باشگاه پرسپولیس است، مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرد و باعث ایجاد آرامش هرچه بیشتر در باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس شود.

وی ادامه داد: طاهری در مدت زمانی که باشگاه پرسپولیس را اداره می‌کرد، با وجود فرصت کمی که داشت اما انصافا توانست آرامش را به این باشگاه برگرداند. نژاد فلاح هم از دوستان خوب ما و زحمت‌کشان پرسپولیس است که در هر حال امیدوارم همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و هواداران پرسپولیس باشیم. هدف باید این باشد که باشگاه پرسپولیس موفق شود و اینکه من در باشگاه باشم یا شخص دیگری، اهمیتی ندارد.

مشاور عالی مدیریت باشگاه پرسپولیس با رد صحبت‌هایی که به نقل از او درباره رفتن "حمید درخشان" و جایگزینی "برانکو ایوانکوویچ" در برخی رسانه‌ها عنوان شده است، گفت: اصول حرفه‌ای و اخلاقی این نیست که بنده چنین صحبتی را انجام دهم. متاسفانه برخی رسانه‌ها به اشتباه به نقل از من چنین صحبتی را بیان کرده‌اند. این در حالی است که معتقدم حمید درخشان باید مثل گذشته به کارش ادامه دهد و تحت حمایت کامل باشگاه قرار گیرد. تیم پرسپولیس امروز بیش از هر چیز به آرامش و حمایت نیاز دارد. البته مدیریت باشگاه هر طور که صلاح بداند تصمیم می‌گیرد که امیدوارم بهترین تصمیم که به نفع پرسپولیس باشد، گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)