پرسپولیس نیوز : مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با رد اختلافش با برانکو می‌گوید ارتباطش با سرمربی تیم بر پایه تعامل و صمیمیت است.

مصطفی قنبرپور، درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: بعد از مصیبتی که به تیم وارد شد، درصدد هستیم بازیکنان را ریکاوری روحی کنیم تا به شرایط بهتری برسند. در چند روز گذشته هم از نظر فنی تمرینات خوبی را انجام دادیم و به دنبال این هستیم تا در زمان دیدار مقابل صبا به شرایط مطلوبی برسیم.

وی افزود: قطعا با تمام قوا به مصاف صبا می‌رویم زیرا می‌خواهیم در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم و با کسب عنوان قهرمانی این جام را به خانواده‌ هادی نوروزی تقدیم کنیم. فقدان هادی نوروزی برای ما واقعا سخت است ولی نبود او این پیام را می‌دهد که یکدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم و قدر هم را بدانیم.

او در ادامه در واکنش به شایعه اختلافش با برانکو گفت: نه تنها هیچ اختلافی با برانکو ندارم که رابطه بسیار صمیمی هم میان ما وجود دارد. رابطه من و برانکو بر پایه همدلی، تعامل و صمیمیت است. البته باید بگویم همیشه بر سر مسائل فنی صحبت می‌کنیم گاهی او نظرات من را می‌شنود و گاهی اوقات هم از نظرات من استقبال می‌کند اما این صحبت‌ها در زمین تمرین انجام نمی‌شود بلکه در رختکن با مربیان با هم صحبت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)