پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست در بازی روز جمعه مقابل صبای قم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ورزشگاه آزادی را پر کنند.

مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: همه ما در تلاش هستیم که بعد از درگذشت هادی نوروزی تیم را به شرایط عادی برگردانیم. در نشستی که اخیراً همه اعضای تیم با طاهری داشتیم نیز قرار براین شد که هم‌قسم شده و یکدل برای موفقیت تیم به تلاش‌مان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ریکاوری کردن تیم بعد از آن اتفاق تلخ و ناگوار خیلی سخت بوده است. واقعاً مصیبت سنگینی به همه ما وارد شد، اما پرسپولیس با همه اعضایش همیشه این هدف را دارند که دل هواداران را شاد کنند. مطمئناً قهرمان شدن تیم باعث شادی روح نوروزی هم خواهد شد، چرا که او تا وقتی که زنده بود برای شادی دل هواداران در زمین مسابقه می‌جنگید. البته قهرمان شدن کار بسیار سختی است، اما ما تمام تلاش و سعی خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم و درگذشت هادی نیز تیم را یکدل‌تر و مصمم‌تر کرده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ به سود این تیم نبوده است، یادآور شد: متأسفانه هر وقت پرسپولیس اوج گرفته، لیگ تعطیل شده است. تعطیلات لیگ در این مدت به هیچ عنوان به سود ما نبوده است. غیبت طولانی ملی‌پوشان امید و بزرگسال ما در تمرینات مسلماً نمی‌تواند به سودمان باشد و کار کادرفنی را برای حفظ انسجام تیم سخت می‌کند. در کنار این اتفاق، درگذشت نوروزی را هم در نظر بگیرید که از نظر روحی و روانی ضربه سنگینی به تیم وارد کرد. با تمام این مشکلات ما تلاش خود را می‌کنیم که با شکست تیم صبا شرایط‌مان را در جدول رقابت‌ها بهبود بخشیم.

قنبرپور با بیان اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند که روز جمعه استقبال خیلی خوبی از دیدار این تیم مقابل صبای قم به عمل آید، تصریح کرد: ما این انتظار را از هواداران داریم که روز جمعه برای شادی روح نوروزی و اتحاد پرسپولیسی‌ها یک روز به یاد ماندنی را در ورزشگاه آزادی رقم بزنند. از سوی علی‌اکبر طاهری نیز تلاش‌‌هایی برای رایگان شدن بازی‌مان مقابل صبا شده است که این مسئله کمک بیشتری خواهد کرد تا ورزشگاه آزادی را در روز این بازی پر از تماشاگر ببینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم در اینجا تشکری از هواداران پرسپولیس و اهالی ورزش داشته باشم که در مراسم خاکسپاری و ترحیم نوروزی سنگ تمام گذاشتند و در این روز‌های سخت خانواده این مرحوم را تنها نگذاشتند. نه فقط فوتبالی‌ها بلکه از رشته‌های ورزشی دیگر هم در مراسم‌های نوروزی حضور داشتند که این موضوع بزرگی و انسان بودن این بازیکن را می‌رساند. یاد هادی تا ابد در قلب اهالی ورزش خواهد ماند و همشه و همه جا از او به نیکی یاد خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)