پرسپولیس نیوز : مشاور فنی نائب‌رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه کمیته فنی هفته گذشته صحبتی در خصوص برکناری حمید درخشان نشد.

 مصطفی قنبرپور در خصوص تغییر و تحولات احتمالی در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید طاهری با وجود اینکه در مدت اندکی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد اما توانست بحران موجود در باشگاه از لحاظ اقتصادی، مالی و مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کند و آرامش نسبی را در باشگاه به وجود آورد. همچنین تصمیم گرفته شده که نژادفلاح در باشگاه حاضر شود.امیدوارم هر کسی با هر پست و مقامی که به باشگاه می‌آید بتواند به نوعی شرایط را پیش آورد تا تیم به موفقیت دست یابد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ قرار است جایگزین حمید درخشان شود، یادآور شد: در جلسه هفته گذشته کمیته فنی هیچ صحبتی در مورد این مسئله نکردیم و اصلا بحث برکناری حمید درخشان در دستور جلسه وجود نداشت. طاهری هم اطمینان لازم را داشت که کادر فنی کنونی به راحتی کار خود را انجام دهد و همه با آرامش در فکر موفقیت تیم باشند.

مشاور فنی نائب‌رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود نماینده باشگاه پرسپولیس به استانبول رفته تا با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کند،‌گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و اگر صحبتی شده باشد من خبر ندارم.

قنبرپور در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه اعضای هیأت مدیره از جمله کلانی و زادمهر به علت اینکه دائم در سفر هستند، احتمال جایگزینی آنها وجود دارد، گفت: اجازه بدهید در این مورد چون مربوط به مسائل کلان باشگاه می‌شود، خود نژادفلاح یا افرادی که اسامی آنها را آوردید صحبت کنند. من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نژادفلاح قرار است قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس شود در حالی که هنوز مدیرعامل این باشگاه مشخص نشده، گفت:‌ به هر حال این سمتی است که برای او انتخاب کرده‌اند.

مشاور فنی نائب‌رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس  در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است امروز سیاسی در زندان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا دهد، تصریح کرد:‌ من هم به اندازه شما اطلاع دارم و در همین اندازه شنیده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)