پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا در واقع رقابت بین دو تیمی است که در 10 بازی پایانی، قهرمان و نایب قهرمان شده‌اند.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: ما در یک تورنمنت نفس‌گیر حاضر هستیم. لیگ یک ماراتن است. دونده‌ها در مسیرهای مختلف به شکل‌های متفاوتی ظاهر می‌شوند ولی در نهایت قهرمان آن کسی است که در خط پایان جلوتر از همه باشد، نه آن کسی که در خط استارت جلو می‌افتاد.

وی ادامه داد: شروع فصل برای ما خوب نبود، بخش مهمی از دلایل آن نیز در کنترل ما نبود و همه به اندازه کافی در این باره می‌دانند و لازم به یادآوری نیست.

در ادامه ما شرایط بهتری پیدا کردیم. پرسپولیس اکنون در مکان سوم جدول است ولی اگر بخواهیم آخرین وضعیت تیم‌ها را بررسی کنیم، باید بگوییم در 10 مسابقه آخر لیگ پرسپولیس صدرنشین شده است. جالب اینکه سایپا هم در همین مقطع زمانی دوم است. همین مساله نشان می‌دهد، چه بازی سنگینی در پیش داریم.

قنبرپور خاطرنشان کرد: به طور کلی همه بازی‌ها سخت و حساس است. هر چه جلوتر برویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. بازی آسان نداریم و در این میان بازی با سایپا جزو بازی‌های مهم و حساس خواهد بود. البته ای کاش مسابقات تعطیل نمی‌شد چون تا روند پیروزی‌های ما شکل می‌گیرد، با وقفه در لیگ از شرایط ایده‌آل دور می‌شویم اما به قانون احترام می‌گذاریم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با نبودن طارمی شیوه بازی تیم عوض می‌شود و آیا سوشا مکانی از نظر روانی آماده شرکت در مسابقات است یا نه، افزود: نبودن طارمی بی‌تاثیر نیست ولی نه تا حدی که بخواهیم شیوه بازی را عوض کنیم. در ارزشمند بودن بازی او شکی نیست ولی همانطور که آقای برانکو هم گفتند، بدون طارمی هم در بازی‌های حساسی به پیروزی رسیده‌ایم چون علیپور، بن سون، احمدزاده، عالیشاه و همه بازیکنان، نفرات ارزشمندی هستند و آنچه تیم ما را پیش می‌برد قدرت اراده است.

مربی سرخپوشان در مورد سوشا تصریح کرد: او هم از سرمایه‌های باشگاه و فوتبال ایران است. با اقدام باشگاه مشکل او برای بازی کردن حل شد و قطعا برانکو هم با در نظر گرفتن همه موارد دستور بازی یک بازیکن را صادر می‌کند.

وی در پایان افزود : من از قدرت اراده گفتم و این قدرت را حمایت هواداران افزایش می‌دهد. حالا هم که با تلاش باشگاه و آقای طاهری طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان شده است، ما فردا با تمام وجود منتظر حضور هوادارانمان هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)