پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نژادفلاح سرمربی نبود که با سیدجلال حسینی مذاکره کند.

مصطفی قنبرپور ، در مورد انتخابش به عنوان دستیار برانکو گفت: با برانکو صحبت کردم و او من را دعوت به همکاری کرد، من هم پیشنهادش را پذیرفتم. امیدوارم همانقدر که پرسپولیس به من هویت داده بتوانم دینم را به این تیم ادا کنم. قبل از هر چیز از همبازیان سابق و پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در این باشگاه و مربیگری رخصت می‌خواهم. امیدوارم لایق باشم و در کنار برانکو بتوانم خدمت کنم.

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: برانکو جلسه‌ای 4 ساعته با مدیریت باشگاه داشت که من در این جلسه نبودم اما در این هفته هواداران پرسپولیس خبرهای خوشی را خواهند شنید و بازیکنانی جذب می‌شوند.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم از نظر بازیکن کمبودهای زیادی دارد، گفت: سعی می‌کنیم کمبودها را برطرف کنیم، برانکو تیم پرسپولیس را بر اساس رفاقت، دوستی و صداقت تشکیل داده و امیدوارم با کمک همه بازیکنان بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

قنبرپور در مورد اینکه در نقل و انتقالات به پرسپولیس کمک می‌کند، گفت: سعی می‌کنم در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس کمک کنم من در کنار برانکو هستم و پل ارتباطی بین باشگاه، بازیکن و برانکو خواهم بود و تلاش می‌کنیم تیم خوبی را مهیا کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه فهرست بازیکنان مورد نیاز برانکو را تغییر داده زیرا از نظر مالی قادر به جذب آن نبوده، گفت: نه اینگونه نیست. هر مربی فهرستی دارد که در آن اولویت‌های یک و دو و سه مشخص است سعی می‌کنیم اولویت‌های اول برانکو را جذب و خواسته‌های او را برآورده کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد حضور رامین رضائیان در این تیم گفت: امیدوارم رضائیان بداند که پرسپولیس تیم بزرگی است و تصمیمی بگیرد که هم به خودش و هم به پرسپولیس کمک کند.

قنبرپور در مورد جذب سید جلال حسینی گفت: او در فهرست برانکو نیست.

وی در مورد اینکه اگر اینگونه است چرا نژادفلاح با سیدجلال حسینی مذاکره کرد، گفت:‌ نژادفلاح که سرمربی نبوده که با سیدجلال حسینی مذاکره کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)