پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طاهری به کادر فنی متذکر شدند که تیم باید بیشتر تلاش کند و بیشتر تمرکز کند تا غیر از فوتبال زیبا نتیجه هم بگیرد.

مصطفی قنبرپور در خصوص دیدار این تیم با ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها در سه سال اخیر با مربیان جوان مانند یحیی گل محمدی توانسته است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و فوتبال خوب و رو به جلویی را انجام می دهد و همان طور که دیدید جلوی استقلال به زیبایی بازی کرد. با توجه به اینکه سرخپوشان باید به مصاف این تیم بروند باید سعی کنیم که در همه خطوط بسیار خوب کار کنیم.

وی در خصوص حضور یافتن برانکو ایوانکوویچ درجلسه کمیته فنی باشگاه اظهار داشت: به هر شکل کمیته فنی و اعضای هیات مدیره خواستار این بودند که با برانکو ایوانکویچ جلسه ای را برگزار کنند. در این جلسه طاهری عنوان کرد که هوادار از لحاظ بازی راضی است اما از نتیجه نه و به اعضای کادر فنی متذکر شدند که تیم باید بیشتر تلاش کند و بیشتر تمرکز کند تا غیر از فوتبال زیبا نتیجه هم بگیرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت: امسال تیم هایی که خوب بدنسازی کرده اند قبل از شروع مسابقات با افت روبه رو شده اند اما تیم هایی که نتیجه گرفتند در آینده مطمئنا کم خواهند آورد اما همانطور که می بینید پرسپولیس از دقیقه 60 تازه راه می افتد ولی چیزی که مهم است باید تیم هماهنگ تر شود. اینکه پرسپولیس دو هفته میهمان بوده توجیه مناسبی نیست. ما در همین بازی مقابل سپاهان بعد از اینکه دو بر دو مساوی کردیم اگر مهدی طارمی موقعیت تک به تک اش را تبدیل به گل می کرد و داور پنالتی روی عالیشاه را می گرفت نتیجه این چیزی که الان رقم خورد نبود.

وی در خصوص اعتراضی که برانکو و او به داور چهارم بازی سپاهان داشتند ابراز داشت: وقتی داور چند سوت اشتباه به ضرر پرسپولیس زد برانکو اعتراض کرد و من برای آرام کردن اوضاع به سمت داور چهارم رفتم اما داور چهارم به مترجم برانکو اعلام کرد که با صدای بلند صحبت نکند و مترجم سرمربی پرسپولیس پاسخ داد که من باید کنار مربی باشم و حس او را به شما برسانم و نمی توانم آرام صحبت کنم و همین موضوع بود.

قنبرپور در خصوص اینکه مربی بدنساز پرسپولیس چه زمانی به ایران باز خواهد گشت، پاسخ داد: به خاطر پایان یافتن ویزای کار مربیان پرسپولیس این دو برادر پانادیچ فردا صبح به کرواسی خواهند رفت تا ویزای خود را مهر بزنند و روز سه شنبه مجددا به تهران باز می گردند. این در حالی است که یک مربی کروات جایگزین تی هومیر خواهد شد که مربی همین تی هومیر بوده که روز سه شنبه به همراه دو مربی پرسپولیس به تهران خواهد آمد.

وی درباره قعرنشینی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: درست است که تیم از لحاظ امتیازی در هفته سوم به قعر نشین جدول تبدیل شد اما از لحاظ گل زده دومین تیم لیگ است و مطمئن باشید روز به روز تیم بهتر خواهد شد و همانطور که گفتم اگر هماهنگی خطوط پرسپولیس بهتر شود نتیجه های بهتری هم برای سرخپوشان رقم خواهد خورد.

مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت حیدریه اظهار داشت: مچ پای حیدریه با مشکل آسیب دیدگی رو به رو شده و قطعا در بازی مقابل ذوب آهن او را نخواهیم داشت اما احمد نورالهی در صورت صلاحدید برانکو پرسپولیس را مقابل ذوب آهن همراهی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)