پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم باید به باشگاه تبدیل شده تا مشکلاتش کاهش یابد، گفت: ابتدا باید هیات مدیره پرسپولیس تشکیل شده و مدیرعامل را معرفی کند تا کارها قانونمند پیش برود.

مصطفی قنبرپور در خصوص دلایل ناکامی پرسپولیس در فصل گذشته رقابتهای فوتبال باشگاهی در ایران و آسیا ضمن بیان مطلب فوق،گفت: پرسپولیس فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت و نتوانست نتایج شایسته‌ای را به دست آورد که مشکلات مالی و مدیریتی باعث رقم خوردن چنین نتایجی شد.

وی ادامه داد: نداشتن ثبات مدیریتی، ایجاد تنش‌های بسیار، تحمیل شدن شکست‌های مختلف، نداشتن مهره‌های کلیدی و مشکلات مالی دست به دست هم داد تا تیم محبوب پرسپولیس نتواند نتایج مطلوبی را کسب کند و در نهایت این تیم حتی با تغییر کادرفنی هم نتوانست در ایران و آسیا انتظارات را برآورده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این مشکلات که از گذشته به وجود آمده و تا به امروز هم ادامه دارد، آنقدر زیاد بوده که برخی از صعود پرسپولیس به جمع هشت تیم برتر آسیا خوشحال شدند؛ در حالیکه این تیم پتانسیل رسیدن به رده‌های بالاتر را هم دارد به شرطی که این مشکلات برطرف شود.

وی صحبت‌‎هایش را اینگونه ادامه داد: تا زمانیکه پرسپولیس تیم است و به باشگاه تبدیل نشده، نه تنها این مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه هرچه تیم جلوتر می‌رود با معضلات جدیدی روبرو می‌شود. امیدوارم مسئولان ذیربط از محمود گودرزی وزیر ورزش گرفته تا سایر عزیزان، ثبات مدیریتی را در این باشگاه به وجود آورده و با رفع مسائل مالی، شرایط را برای موفقیت این تیم فراهم کند.

قنبرپور در پاسخ به این پرسش که با شرایط فعلی می‌توان به موفقیت پرسپولیس در فصل آینده امیدوار بود؟، تصریح کرد: کار سخت است، اما اگر تفکر جمعی ایجاد شده و تیم به باشگاه تبدیل شود، پرسپولیس می‌تواند به روزهای اوجش برگردد. در این شرایط ابتدا باید هیات مدیره تشکیل شده و مدیرعامل را معرفی کند تا کارها به صورت تفکیک شده و قانونمند پیش برود.

وی اضافه کرد: تا زمانی‌که ساختار و تشکیلات یک باشگاه حرفه‌ای برای پرسپولیس ایجاد نشود، هر روز باید شاهد یک اتفاق جدید در این تیم بود، در حالیکه پرسپولیس با توجه به پشتوانه تماشاگران بسیاری که دارد، می‌تواند با حل مشکلات مدیریتی و مالی به جایگاه شایسته خود در ایران و آسیا بازگردد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران در خصوص حضور برانکو در پرسپولیس هم گفت: حضور این مربی به غیر از ایجاد هزینه‌های مالی جدید برای باشگاه فایده دیگری نداشت. برانکو بعد از چندین سال به ایران آمد و کادر فنی او نیز شناختی از بازیکنان تیم نداشته است و اگر کادرهای فنی گذشته می ماندند، شاید همین نتایجی که برانکو گرفت را به دست می آوردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)