پرسپولیس نیوز :  مشاور سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید این باشگاه هیچ بازیکنی را به برانکو تحمیل نکرده است.

مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت تیم پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌بریم و شرایط تیم فوق‌العاده‌ خوب است. امکاناتی که در این‌جا برای ما مهیا شده است کاملا مطابق با آن چیزی است که انتظار داشتیم. از نظر شرایط هتلی و همین طور تغذیه همه چیز خوب است. به طوری که در هتل ما فقط تیم پر‌سپولیس اسکان دارد و همین موضوع باعث شده که برای رفتن به رستوران یا استفاده از امکانات هتل راحت باشیم.

او افزود: کمپ تمرینی هم که از آن استفاده می‌کنیم امکانات خوبی دارد. به طوری که ما در این‌جا سه زمین اختصاصی در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. باید درباره آب و هوا هم باید بگویم که شرایط جوی خوب است و این‌جا از نظر جغرافیایی 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و همین موضوع باعث شده بازیکنان با نشاط بیشتری در تمرینات شرکت کنند. در این اردو قرار است سه بازی دوستانه که یکی از آنها عصر امروز (چهارشنبه) است را برگزار کنیم تا این بازی‌ها بتواند نقاط ضعف تیم ما را مشخص کند و بتوانیم با رفع آنها عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

مربی تیم پر‌سپولیس در ادامه درباره حضور بازیکنان جدید در تمرینات پر‌سپولیس نیز، خاطر‌ نشان کرد: بازیکنان جدید که به تیم ما اضافه شده‌اند کم کم با تیم هماهنگ می‌شوند. برانکو روی آنها نظر ویژه‌ای دارد. آنها تا به امروز عملکرد خوبی داشتند و با گذشت زمان مطمئنا شرایطشان بهتر خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر این که باشگاه بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده و کاری به لیست برانکو نداشته است. قنبرپور در واکنش به این ادعا، اظها‌ر کرد: برانکو یک مربی کاملا حر‌فه‌ای است و می‌داند که وقتی با باشگاه قرارداد می بندد برای جذب بازیکن باید با آنها تعامل کند. تمام بازیکنانی را که باشگاه پر‌سپولیس جذب کرده است با نظر مستقیم برانکو بوده است. به طوری که باشگاه برای هر پست چند بازیکن را به برانکو پیشنهاد داده و او هر بازیکنی را که انتخاب کرد باشگاه با آن بازیکن وارد مذاکره شد. برانکو مربی بزرگ و خوبی است و باشگاه نیز هیچ بازیکنی را به او تحمیل نکرده است،‌ بلکه فقط پیشنهاد داده است. به طور مثال ما قصد داشتیم مهرداد جماعتی را جذب کنیم، اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. بنا‌بر‌این به دنبال گزینه‌های جایگزین او رفتیم. تمام بازیکنانی که تا به حال جذب شده‌اند با نظر آقای برانکو بوده است.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس همچنین گفت: اگر برانکو، مهدی رحمتی را هم می خواست باشگاه برای جذب او اقدام می‌کرد، ولی خودش به ما گفت که می‌خواهم سوشا مکانی به عنوان د‌ر‌وازه‌بان اول تیمم کار کند و گلر بعدی که به تیم می‌آید باید به عنوان ذخیره روی نیمکت بنشیند.

قنبرپور در ادامه درباره حضورش در تیم پر‌سپولیس به عنوان مربی نیز، گفت: من از همکاری با برانکو لذت می‌برم. او مربی خوبی است و من تلاش می‌کنم به او در کارها کمک کنم. این اولین اردویی است که به صورت جدی در کنار بازیکنان حضور دارم. سعی می‌کنم در کنار کارهای فنی به مسائل روحی بازیکنان نیز بپردازم و کاری کنم که قلب ‌ها به هم نزدیک شود.

او درباره قر‌عه‌کشی لیگ هم خاطر‌ نشان کرد: برای ما بسیار مهم است که لیگ را خوب شروع کنیم، زیرا می‌دانیم که در هفته‌های نخست باید در گرمای اهواز به مصاف تیم‌های خوزستانی برویم و این برای ما مشکل است، اما با توجه به همدلی بازیکنان‌مان و خودباوری که آنها دارند فکر کنم بتوانیم لیگ خوبی را شروع کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. ان‌شا‌ء‌الله این اتفاق رخ می‌دهد و ما با کسب نتایج خوب باعث خوشحالی هو‌اد‌ا‌ران خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)