پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی داور برای ذوب‌آهن پنالتی گرفت انگار یک سطل آب یخ روی سر همه ما ریختند.
 
مصطفی قنبرپور در خصوص شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش می‌گذاریم، اما متأسفانه به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما واقعاً مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم. شما ببینید چند موقعیت را در همین بازی از دست دادیم. واقعاً اگر قرار بود عدالت فوتبال اجرا شود باید با چهار پنج گل ذوب‌آهن را شکست می‌دادیم. با تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائلم اما فکر می‌کنم بازی کاملاً یکطرفه بود.
 
وی ادامه داد: هم بازیکنان و هم کادر فنی کار خودشان را به بهترین نحوه انجام می‌دهند، اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد و توپ‌های ما گل نمی‌شود.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تقدیر از هواداران این تیم، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند، آنها 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند و یکدل و یکصدا نام پرسپولیس را صدا می‌زنند. به خاطر این سرمایه‌ها هم که شده بازیکنان و اعضای کادر فنی در بازی‌های آینده باید تمام توان خود را بگذارند تا این نتایج جبران شود.
 
قنبرپور در مورد حضور پرسپولیس در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: تیم‌های بزرگ و بازیکنان بزرگ باید از نظر روحی و روانی ریکاوری داشته باشند تا به شرایط خوبی برگردند. همه باید بدانیم که هرچه داریم از پرسپولیس و هواداران است و باید تمام تلاش‌مان را انجام بدهیم تا تیم از این وضعیت نجات پیدا کند.
 
وی درباره عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس – ذوب‌آهن اظهار داشت: باید قضاوت در مورد داوری را به کمیته داوران سپرد اما به گفته همه پنالتی که داور برای ذوب‌آهن گرفت اصلاً پنالتی نبود. وقتی داور برای ذوب‌آهن آن پنالتی را گرفت انگار یک سطل آب یخ روی سر همه ما ریخته شد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)